Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pivi miks cola on kielletty? Oon mie ainakin juonu :o
 
Eiku multa on kielletty limut ja karkit. Tai kaikki herkut:) vauvvelilla oli tarpeeks painoo jo kertyny ni sen takii pitää yrittää välttää herkkuja!!!
 
Mulla on pepsi maxia kovimpaan colanhimoon. Siinä ei oo sokeria niin uskallan juoda.
 
Pivi miks cola on kielletty? Oon mie ainakin juonu :eek:

Siinähän on sitä kofeiinia, minkä saantia pitää rajoittaa, mutta en minä ainakaan sitä tölkkitolkulla juo enkä edes joka päivä. Kahvia sen sijaan kuluu joka päivä muutamia kuppeja.
 
Eiks sit pivi coca cola zero käy kuitenki? Sitä mie oon aina välillä juonu..
 
Minuu niin pännii ku tyhmänä ostin sunnuntaina kaupasta vaan 2 omenaa himoihini. Johan ne o syöty. Torstaina seuraavan kerran kylälle ku on neuvola. Sit mä käyn kyl ostamassa 2 omenaa lisää. Joka ikistä lajiketta mitä löytyy ja pidän omenanmaistajaiset!! :joyful:
 
Nam! Mutta miten noi mokkapalat saa pakkaseen niin ettei kuorrute tuhoudu?
 
Mä oon ennenki pakastanu mokkapaloja ja ottanu sit vaan sulamaan kun on tehny mieli :)
 
Muokattu viimeksi:
Omena-kaurapaistos mainittu! :mad: Miksi, oi miksi?! Nyt tekee sitte mieli, kiitti vaa... :hilarious:

Mun pahin himoni on kyllä nyt appelsiinit. Lauantaina ostin 3kg, ja ne loppui eilen! Mun mahassa kasvaa varmaan appelsiininpoikanen....
 
Huomenna pitää kuulemma leipoo miehelle mustikka-rahkapullia. Tuli päivällä puoli tokkurassa luvattua :hungover: onneks en saa ite niitä syyä (keliakia) :p
 
Täällä pitäs olla sellanen tahtoo-nappula :D
Kellon on puol kolme yöllä ja rupesin miettiin pannarin tekemistä, kun mulla ei oo aineita mihinkään mokkapaloihin tai kaura-omenapaistoksiin. En oo muistanut ostaa edes hedelmäsalaattia hätävaraksi kaappiin!
 
Takaisin
Top