Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuullostaa hyvälle Mashnu :)
Mä täällä mietin jo et pitäiskö mun tehä jotain listaa mitä mun ehkä tekee kaupasta mieli. Helpompaa laittaa mies sit hakeen niitä kun ite lyllyrrän siellä jossain :D
 
Pakastimesta piirakkataikina napattu sulamaan. Tänään mä herkuttelen kinkku-purjo-aurajuustopiirakalla :grin Ja mies taas kiros ku sille puhelimessa kerroin mitä mä tänään syön... Sano, että haluais jo jäädä mun kanssa kotiin mun ruokia syömään. Ja sit se sano menevänsä scan burgeriin syömään ni en mä kyl tiedä kumman tässä nyt kuuluis olla kateellinen kummalle..?? :p
 
Niin ja jos jollekin neuvolan täti urputtaa ruokavaliosta ja raskauskiloista niin voidaan sanoo,että niin mut tietäsitpä mitä Mashnu tai Pikku Myy ja se yksikin on saanut jo 20 kiloo vaik on vasta rv 33 :p:rolleyes:
 
Minä en ole uskoltanut "antaa periksi" nuille pullille ja tortuille... Ostin valmispullia, mutta en täyttänytkään niitä... Minulla meni niitten joulutorttujen kans muutama kuukausi niitä himoitessa ja syödessä, lähti siis lapasesta koko tortun syönti! Nyt pitkitän ja pitkitän ja syön sen pullan ja tortun sitten kun on sen aika. En tiedä miten onnistun..
 
Takaisin
Top