Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos ei kaupasta vielä löydy laskiaispullia, niin kai sentään tavallisia isoja pullia on vähän joka paistopisteessä. Sitten vaan itse vatkaamaan kerma ja läiskimään pullan sisään kera hillon, niin siinäpä se.
 
Välillä on noita koukuttavia juomia :) Multa kun noi mehut on pääasiassa kielletty niin olen koukussa sitruunanmakuiseen kivennäisveteen. Isäntä raahaa sitä mulle lidlistä aina 12 litraa kerralla :grin Helposti katoaa yks tommonen 2 litran pullo päivässä ihan huomaamatta. Hmmm... saakohan tommosen lekan ottaa synnärille mukaan....
 
Mulla on Pommacin ja kaljan himo... Okei, jälkimmäisen taltuttamiseen oon yllättäen käyttänyt vain alkoholitonta olutta (kerran!) ja sit jos ollaan käyty lounaalla ja siel on kotikaljaa, niin sitä oon sit juonu. Eniten tekis mieli simaa, mut ei kait sitä tähän aikaan missään myydä eikä nyt viiti alkaa talvella keitteleekään. Neuvolan täti tulee vielä kotikäynnille ja ihmettelee, että mitäs sahtia se mamma täällä keittelee... *ups*
 
Eriika, mulla kans tekee kaljaa mieli! Siis ihan kamalaa! Eikä todellakaan minkään päihtymisen takia vaan joku muu siinä on. En pidä imelistä juomista, mutta kylmä sihijuoma houkuttaa. Enkä edes oo kovin kaljan ystävä, viinien enemmänkin. Oon minä muutaman alkoholittoman oluen nauttinutkin.
 
Mieki haluun kaljaa.. Miul on jenkkiläisiä hyviä ipoja hyllyssä oottamassa :p
 
Ei ollut ainakaan meidän cittarissa tänään appelsiinit tarjouksessa :mad: Niin vaan joutu maksamaan kolmesta appelsiinista yli 4e!
 
Appelsiinit on ihania, kävin kans hakeen cittarista sen 5kgn säkin. Lisäks mun on koko raskauden ajan tehny mieli päärynöitä, ja niitä ok kyllä mennytkin joka päivä..!
 
Juu kaveri kans puhu tuosta 5kg 2€ tarjouksesta, niin siksihän mä mieheltä noita pyysin. En vaan viitti ajattaa sitä cittarille asti niin tuokoon tuon kilon pahimpaan hätään ;)
 
Mun oli kans pakko ostaa cittarista niit laskiaispullia, mutta pettymys oli kyllä melkoinen kun ne pullat oli ihan kuivia vaikka parasta ennen päivä vasta 12.1. Ei auta kun tehä ite jos haluu hyviä ja tuoreita. Pitäis vaan sitä vahnäjauhoa eka ostaa ettei tuu sämpylöitä ;)
 
Täälläkin otettiin pussi tavallisia peruspullia pakastimesta sulamaan ja pari piti "maistella" saman tien.
 
Takaisin
Top