Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mju, kuinka paljon uskot noista herkuista saavasi omaan suuhusi? :D
 
Oi, Mju... Mulla ei pahemmin oo karkkihimoja ollu tän raskauden aikana (apinaa kasvatetaan puurolla ja tietty banaaneilla), mutta noi mainitsemasi sour viinikumit... Aaah... Tahtoo!

Onneks noin hienoja ulkomaan namuja on turha tosta lähi-Siwan karkkihyllyltä etsiä. Jaa-a... Kuorisko banskun vai keittäiskö puuron, vai vetäiskö elämän risaiseks ja keittäis puuron, jonka päälle viipalois puolikkaan banaanin? :grin
 
Mmm pakko on pitää puolensa edellinen konvehtirasia meni jakoon suhteessa mju 10-mies 70 kpl :)
Eilen mies taivasteli etten ole hänen mielestään muuta syönyt kuin suklaata tämän raskauden aikana (jep jep..) mutta nyt tää mun taktiikka on se että mä yksinkertaisesti ostan suklaata ja karkkeja niin paljon että sieltä väkisinkin jää mulle iltaisin pala tai 2 ja viikonloppuna voi herkutella :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulle palasi kanssa alkuraskauden banaanihimo ja Suomessa ykkösherkku oli kaurapuuro/ ruispuuro puolukoilla :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mun ei kannattais hommata tollasia karkkivuoria kotiin. Söisin ne kaikki kuitenkin parissa päivässä. En oo koskaan ollut kovin taitava säästämään herkkuja....

Mutta nyt lähti lapasesta tää mun karjalanpiirakkahomma. Puuro ois jo valmistumassa ja tarkoitus väsätä 40 karjalanpiirakkaa kohta!

Muoks: Mies on jo kysellyt koska aion liittyä paikallisiin marttoihin :grin
 
Otin puolen tunnin päikkärit ja sillä välin oli maha kipu ja huono olo hävinny :hello2 söin sit kesken jääneen aamupalan loppuun (kauhee nälkä), 2 mansikka eskimoo ja kupillisen mansikkarahkaa :p Rinseliki vissii tykkäs ku alko kauhee jytke :p
 
Joo laskiaispullii... Oiskohan kaupassa niitä jo jos huomenna kävis.. Ei joteki tuu niin hyviä ku ite tekee kotona, niin valmiita MANTELIpullia solis saatava :)
 
Ei saanu kaupasta laskiaspullaa
No voe pöh. Joulusuklaat tulee kyllä myyntiin 2,5 kk ennen joulua, mutta että laskiaispullia ei vielä saa... :sad001 Pääsee isäntä huomenna leipomishommiin sit ja tarvii ite tehä pullat.
 
Hmm pakko siis päästä jonnekin isompaan kauppaan tänään. Vähän epäilinkin et niistä vois jo löytyä. Meidän lähäris ne myi sitkeesti viel joulutorttuja...
 
Takaisin
Top