Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiada ei tollasia kuvia *kuolaa* :oops:

Mä syön spagettia marinoidulla possunsuikaleilla, jälkkäriksi mansikkarahkaa :p kannattais ukon pitää kiirettä töissä jos meinaa tosta osansa saada :smiley-angelic006
 
Mä en halua nähä mitään kuvia ja paiskaan kohta telkkarinki ikkunasta ulos. Konetiskiainemainoksessa oli lasagnea ni mun rupes tekee mieli lasagnea!!
 
Me onnaks miehen kans alettiin leipoo pullaa kans maanantaina. Harmi vaan kun huomattiin vähän liian myöhään ettei meil oo tarpeeks vehnäjauhoja...tuli sit kokeellisia vehnä/ohrapullia mutta ylkättävän hyvää oli sekin. Epäiltiin et siitä olis tullu enemmän leipää ja laitettiin leipävuokaan, mutta enemmän sr kyl pullalle maistuu. Se on nyt sit leipullaa kun näyttää leivälle mutta maistuu ns.terveyspullalle :)
 
Onneks on lasagnea kaapissa :p pullat kyllä himottas, laiskottaa vaan. Oijoi laskiaispullat ois nam :) jaksaskohan sitä pyöräyttää..
 
Oi laskiaispullia!!!! Jos ottais kuitenki noita bataattikermaperunoita ja possua tuolta. :D Perjantaina meen kyllä vaasan leipomoon hakemaan jotai hyvää! :)
 
Tekee hirveesti mieli papuja?! Ihan voisin lusikalla syödä vaan vaikka kulhollisen :D
 
Mannikka ei saa tommosilla kuvilla kiusata :D Nyt mäkin haluun laskiaispullia ja tietenkään oo aineita niihin :sad010
 
Mulla on loppuraskauden stashiksi varattu:
800 g boksi joulukonvehteja
800 g boksi sour viinikumeja
300 g geisha boksi
300 g Pätkis boksi
Ja hyvää makumaasta 300 pussi :)
Jos tarvii katkista makealla herätellä, ettei käy niin että mies vetää parempiin napoihin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ehdottomasti olet pullan tai kaksi ansainnut :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top