Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kotipäivä. Kotisohvalla. Kotiruokaa tänään. Eli iiiihan perinteisen makaronilaatikon meinasin pyöräyttää :rolleyes: Jälkiruoka on kyl vielä ihan auki... On mulla kyllä pannukakkuainekset tuol... :p
 
Mä paistoin wienerleikkeet tytöille ja nyt huomaan, että yks on roskissa! Kerkesivät jo lähtee sinne leffaan. Jumankauta! Tekis mieli soittaa miehelle, että kääntyy takasin! Ei mitään elokuvia tuommosille :mad:
 
Voi jestas ku nuudellit on hyviä... mä voisin syödä niit monta pussii kerral mut sit suoli menee niin kovaks et en käy vessas viikkoon :confused: Pitää siis tyytyä yhteen pussiin ja kärvistellä muutama päivä :rolleyes:
 
Mun piti tehä pannari ennen kuin maito menee vanhaks. Myöhästyin päivällä, eilen se vielä toimi kahvissakin. Tein sit kostoks savukinkku-muna-nuudeli-tomaattimössöö. Oli tosi hyvää joskin jostain tuli ihan sikana suolaa, kinkusta tai soijakastikkesta.
 
Moon ihan sekaisin, haluttaa koko ajan PUUROA! Nooh, hullulle puuroa vai miten se oli?! :D pakko oli keittää kaurapuurot ja on kyl hyvää.

Karkkii, herkkuu eikä kahvii tee yhtään mieli, varmaan joku tammikuun sisäinen fittnessbeibe heräs... Tai sit sain vaan jouluna yliannostuksen karkeista.
 
Riisipuuroa tekis mieli, mutten jaksa vaan itelleni haudutella. Pitänee joku ilta tehdä iltapalaks kun täällä äitin nurkissa vielä pyörin.
 
Takaisin
Top