Tytölle ja sitten myös mulle tuli tänään hirveä himo saada vohveleita aamupalaksi, mutta suunnilleen kaikki aineet oli loppu eikä yhtään huvittanut lähteä heti aamusta kauppaan. Niitä vohveleita oli kuitenkin saatava, joten piti vähän improvisoida. Maito korvattiin Alpron soijakaakaojuomalla ja osa vehnäjauhoista perunajauhoilla ja kaakaojauheella. Sekaan hulautettiin vielä pari desiä vadelma-raparperi-vichyä kuohkeutta tuomaan.
Vitsit, että tuli herkullisia suklaavohveleita! Näitä pitää tehdä toistekin. :) Päälle vaan muutama siivu banaania ja pari raastimen sivallusta tummaa suklaata ja ai-että...
Sori, Pikku_Myy, oli liian hyviä. Mitään ei jäänyt yli.
Me ollaan kyllä ihan vohvelifaneja. Ne maistuu niin makeina kuin suolaisinakin. Ihanana sunnuntaiasmiaisenakin ne toimii hyvin, kun tekee taikinan valmiiksi ja nostaa sen ja raudan sekä lisukkeet pöytään ja jokainen sitten paistelee aina omat vohvelinsa, niin ei yhden (eli mun) tarvii seistä paistohommissa keittiössä sillä aikaa, kun muut herkuttelee..
Hei tuo on loistoidis! Meillä kans uppoo vohvelit jokaiseen ja nimenomaan suoraan raudalta. Niinhän se on monissa hotelleissakin, että ite saa paistaa. Tuosta vois tehä kivan tavan vaikka viikonlopuille!
Mikä Pikku Myyn päivässä meni pieleen? Täällä on kyl ollu toooosi pitkä päivä. Pahoinvoiva olo, vähän piti käydä jo yrittelemässä josko oksennus tulis, mut ei... Viimeiset pari tuntia ollu ihan siedettävää, ehkä tää tästä :)
Otin äsken uunista kinkku-tonnikala piirakan ja voi ristus ku on hyvää saa nähä jääkö miehelle yhtää, lähti reeneihin samaan aikaan ku laitoin piirakan uuniin nam nam
Paahtoleipää ja iso tuoppi kylmää kaakaota voiko ihanammin päivän enää alkaa..... hehee, kello on kohta puoli yks ja mä syön vasta aamupalaa yöpaitapäällä ja tukka pystyssä so what!