Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla menee ihan rutiinilla toi kinkunpaisto jo. Pari-kolme noita tulee vuodessa laitettua. Me ollaan ihan kinkkuhulluja mun miehen kanssa :grin Neljän aikoihin pitäis olla valmista.... :p
 
Pitäis lopettaa tää syöminen.... onneks 5.1 seuraava neuvola ni ehdin vähä tasottaa, saan varmaa kauheet paasaukset :confused: mut mä kyl sanoin ennen joulua th:lle et jouluna syön kyllä mitä halua , en mittaa sokereita vaikka olisivat taivaassa :rolleyes: mut nyt pitää laittaa itsensä ruotuun :grin
 
Tiada: Mein vauvan painoarvio oli 32+1 pari kiloa ja meni tasan keskikäyrällä. Muistankohan oikein, että jossain kerroit painoarvion olleen 1,9 kg ja taidat olla pidemmälläkin, joten ei varmaan liian iso ole.
 
Meijän paksu oli viikolla kolkyt jo 2200g melkeen :D Multakin kysyttiin et onko sokerirasitusta harkittu, kerroin et kaks jo tehty ja arvot moitteettomat ;) Kasvaa vaan hyvin!
 
Sulatettua suklaata vaahtokarkkeja ja pähkinöitä keskenään kovetettu jääkaapissa pellillä.... Tahtoisin nii kovasti mut kaapissa ei oo mitää noista :smiley-angry017 tosi kevyt iltapala ois ollu :rolleyes: syön siis banaania ja mandariineja :mad:
 
Tännekkin kelpais unihiekka... Väsyttää muttei nukuta. Koko muu mökki tuhisee ja kuorsaa. Tää on nyt sitä omaa aikaa :grin
 
Mulla palasi tuo alku- tai keskiraskauden himo eli maitotuotteet. Oon tyhjentänyt nyt eiisillasta saakka isoa kulhoa banaanirahkaa. Varmaan kertoo jonkin, kalsiumin tarpeesta?
 
Täällä menee jäätelöö melkoisia satseja ja just rahkat ja pirtelöt yms houkuttaa.. Onneks radi hellitti niin voi herkutella ees viimeiset hetket :grin
 
Ne (vauvat) varmaan tarvii kalsiumia näillä viikoilla, tai oma kroppa. Mene ja tiedä.
 
Takaisin
Top