Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On vaan aika sitkee sissi jolla on vti ja joka pystyy 4 h sinnittelemään mä purin poskea sisältäpäin jo sen 10 min jälkeen kun oli paha tulehdus päällä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Olisinkohan jonnekin asiasta kirjoittanut, en tiedä. Ei nyt ihan tähän keskusteluun kuulu, mutta noin loogisesti ajateltuna elimistö tasapainottaa aika tehokkaasti ylimääräisen nesteen kehosta virtsan kautta. Sokerien paastoarvot on oikeasti paastoarvoja, mutta jos ei nyt ihan just ennen näytteenottoa juo vettä paljon, niin sen ei pitäisi laimentaa plasmaa.

Sitten, jos paastoarvot on yli kymmentä niin silloinhan sokeria menee virtsaan, mut kyllä sitten noissa rasituksissa jää kiinni muutenkin.

Luulen, että aika monessa paikassa mennään jollain vanhoilla rutiiniohjeilla ilman sen kummempaa perustelua asiaan. Itselle kukaan ei sanonut vedestä mitään. En kyllä koe että testi olis tarkempi jos suu tuntuu Saharan autiomaalta, eli elimistö on päässyt kuivaksi. Itse join ehkä 2 lasillista vettä noiden paastojen aikana kun ei ollut suurempi jano.
 
Kiitos, KoBe.

Mju mä pystyn tohon pidempään taukoon just ja just kun keksii jotain mikä vie ajatukset, lähtee vaikka kaupoille, missä ei vaan pääse vessaan. Sit kun se 10 min on ohi, tarvekin katoo taas hetkeks. Ja koko ajan juo vaan ihan sikana niin seuraavaan pakottavaan kertaan on saanut kerättyä taas ehkä toista desiä pissaa eikä satukaan niin paljon. Ja yks mikä mulla auttaa, niin ei pissaa ihan kaikkea vaan katkasee just ennen loppua ja säästää seuraavaan kertaan. Sit se ei raasta ihan niin pahasti. Mut joo, kyllä se joskus vaan on ihan hirveetä saada katkastua se 10min välein käynti :(

Tää nyt ei taida olla ihan oikea - eikä paraskaan! - ketju tähän mun vti-keskusteluun taas :D
 
Noh eipähän tuu niin herkästi mielihaluja täältä bongattua :D

Btw mustikkakukkoa vaniljavaaholla :p
 
Kuulostaa hyvältä, vaikka en osaa edes kuvitella, miltä mustikkakukko maistuu :)
 
Eikun kokeilemaan :p tein ite tuon mustikoista siis ja ohrajauhot korvasin ruisjauhoilla..
 

Liitteet

  • 1419106489631.jpg
    1419106489631.jpg
    61.1 KB · Katsottu: 25
Hyvää ja terveellistä on :p sokeritkin voi korvata esim stevialla jos on radi.. Ja mahakin tykkäsi tuosta!
 
Tuota marjakukkoakin vois varmaan tehä muffinssipellin kanssa "kerta-annoksia" siis ihmisen kokosia annoksia eikä raskaana olevan naisen ;)
Ja kermavaahto kelpais edelleen, vadillinen kiitos (oon hillinny itteni).
 
Voi herttijee, tämä on jo ihan sairasta, mutta kun mun tekee mieli syödä hiekkaa!!!! :eek::eek::confused: sellaista hienoa hiekkaa, ei niin kivistä... :eek: Mistähän puutoksesta tälläinen himo kertoo... Onneksi pihalla on lunta niin en pääse toteuttamaan tätä halua! :wink
 
Taisin samalla teettää loppu yöksi itelle tekemistä.... :eek: mahassa möyrii siihen mallii et kohta istutaan vessassa... :confused: :smiley-angelic006
 
Oivoi... Tiiättekö kun minä pölijä otin viime torstaiaamuna vattanpehmikettä enkä muistanu sillä hetkellä, että illalla on tyttöjen Joulujuhla! Just ennen lähtöähän se rupesi toimimaan... Sanoin esikoiselle, että otetaan sit paikat vessan läheltä...
 
Mä laitoin aamulla uuniin ja joku aika sit sain kuorrutettua. Ei varmaa tuu tänä jouluna paljo kinkkua syötyä ku meinas alkaa ällöttää ku maistoin sitä :eek:
 
Mä treenasin elämäni ekan kinkun. Haukut taitaa tulla, kun me kaikki tykätään kuivasta ja murenevasta. Olis pitänyt totella veljeä ja jättää foliot pois. Tehkööt itte ens jouluna :p
 
Takaisin
Top