Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oivoi, mantelimassaa :p ois ne laskiaspullat aika hyviä..
 
Voi piru ku erehdyin lukee teidän pulla himojanne.... :mad: nyt mulla on nälkä ja tekee mieli ihan mitä vaan, aivan sama ku jotain sais mut ei.... Aamulla sokerirasitukseen :smiley-angry017:smiley-angry019 janottaaki nii vietävästi et voisin kaivon tyhjentää :smiley-angry016
 
Toi on kyl jännä miten sillon kun ei sais syödä niin tulee ne pahimmat "kuolen nälkään just nyt" olot. Mulla oli ihan sama viimeeksi.
 
Vein eilen töihin loman alun kunniaksi Pirkan pakastetuulihattuja ja nyt himoitsen niitä kotiin! Onkohan pakko viikonlopuksi koukata hakemassa... :rolleyes: Ne on vaan NIIIIN hyviä!
 
Mä ku pääsen kotio täältä labrasta syön jääkaapin nii tyhjäksi ku saan ja vesihanan juon kans tyhjäksi :) enkä aio enää ikinä tulla tähän rasitukseen. :o (ei vissii vi**ta yhtää...) :o
 
Hehe mies soitti äsken, jotaki vissii janottanu yöllä ihan tosissaan... :o oon kuulemma komentanu hakee sitä mulle vettä ja ku ei oo menny ni oon suuttunu sille :o ei mitää muistikuvaa tollasesta... :o toivottavasti en oo käyny sit unissaa juomassa... Sehän on sit menny puihin tää sokerirasirus testi :/
 
Outoo, meidän (Jyväskylä) ohjeissa sai juoda illalla vettä, mutta aamulla ennen rasitusta vain lasillisen. Miten voi tulla oikeita tuloksia kun on monenlaisia ohjeita vai onko noita testaustapoja monia? Samoin kun jossain labrassa vti:tä varten pitää olla 2 ja jossain 4 tuntia pissaamatta. Emmätajuu.
 
Riipiitii se vti: n testaaminen riippuu varmaan niiden testien herkkyydestä ja siitä että x tunnin pidätyksen jälkeen näytteessä pitäisi olla tarpeeksi bakteeria jotta testi saisi sen kiinni.
Muistan erään päivystys reissun ennen raskautta kun oireista ei ollut epäselvyyttä alavatsa + selkäkipu vartin välein pissalle ja pissasin verta ne näki kuinka tuskainen olin niin ne totesi että jos pystyt olla pisssamatta 20 min niin saadaan näyte vartin sinnittelin pissasin purkkiin ja 4 ++++ oli bakteereita kun 2 ++ merkkasi jo tulehdusta kuumetta oli 39..
Nyt raskauden myötä tulehdusoireet on olleet epämääräisemmät ja lievemmät eikä pikatestit tulehdusta paljastaneet mutta enpä kyennyt 2-4 tuntia pidättämäänkään mutta tarkempi viljely paljasti.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Just just. Taitaa ollakin juuri niin, että työterveydessä (Terveystalo) se on 2h ja kunnallisella puolella 4h. Jospa siellä kunnallisella on miedommat myrkyt :)
 
Takaisin
Top