Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi mullekki jätskiä :oops: äkkiä pakastinta penkoo!!!! :p Eikö teille tuu maha kipeeks ku vedätte tota piparitaikinaa...? :eek:
 
Mäkin haluun riisipuuroa! :p Ja perunaa himoitsin tänään töissä, oikein kuoriperunoita :)
 
Tää on niin järjetön kierre. Riisipuuroa ku sai ni kävi tekee mieli perunalaatikkoa. Mä taidan tehdä telkkariseuraks popcornia paremman puutteessa...
 
Mä vedin itteni ähkyy kaikkee sekasi jos vaikka nukahtas ku on maha täys... :o ois kyl nii ihana nukkua kokonainen yö...
 
Se raja on hiuksen hieno. Että täydellä mahalla nukuttaa makiasti, mutta liian täydellä sitten taas ei nukuta... ;) Tsemiä sun unensaantiin!
 
No olis. Vielä ku ne keksis sellasen ruoan mikä lopettaa pissahädät koko yöks....
 
Piparitaikinasta ei tuu yhtään maha kipeeksi kun "unohtaa" laittaa soodaa :p
 
Mä en nyt saanut sitä taikinaa, mutta paistomestari kun olin niin jätin yhden pellin "mediumiksi". Nämä on ihanan notkeita ja vähän pehmeitä. Voi myös syödä sängyssä kun ei murene :p
 
Mä tein joululahjoiksi marinoituja oliiveita, mutta pakkohan niitä oli tehdä kokeiluerä itselle. Valkosipuliset oliivit <3 Ei vaan parane liikaa syödä, kun on niissä tuota suolaa aika reippahasti.
 
Takaisin
Top