Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä tahtoisin niiiiin oikeen rasvaset ranskalaiset mut toi ukko ei suostu lähtee hakee mulle niitä ja ite en jaksa.... Yhyyyyy :'( :(
 
No onpas tyhmä ukko! Ootko varmasti kollannut kaikki ruokakaapit, jos jotain korvaavaa löytyisi? Poppareita? Juustomunakasta?
 
Mulla on taas niin niin niin alakulo-ankeus-allapäin-masis ettei tee mieli ees syödä. Mut piparitaikinaa vois vähän maistaa ja ehken pannarin paistaa... Noni, siittähä syntyi runo! Surkean alavireinen runoilija kehkeytyi tästä mammasta. Ostakaa mun runokirja sitten kun se tulee markkinoille!
 
Pikku_Myy pirulainen!! Mun piti nyt sit laittaa riisipuuro hautumaan ku iskostit muhun moisen himon...
 
Mun piti kans tehä tänää riisipuuroa, mut en jaksanu tehä mitää... :eek:
Jospa huomenna ois parempi päivä, keittäis sitte :rolleyes: korvasin yöllisen puuro himoni 3 banaanilla, 2 mandariinilla ja 2 konvehdilla :p
 
Minä tein eilen, mutta en kiukultani syönytkään sitä. Maistui hyvältä aamulla ;)
 
Mä laitoin kerroskattilaan hautumaan ni saa katella telkkaria ihan rauhassa kun ei tartte vahtia sitä puuroo. Varmaan tossa Emmerdalen jälkeen on valmista :)
 
Kerroskattilassa mäki ruukaan tehä :) uunipuuroaki vois joskus kokeilla o_O
Saa nähä käykö tässä kohta nii et on täälläki puurokattila tulilla.... :smiley-angelic006
 
Ostin kaupasta valmiin piparitaikinan ja aloin näkerrellä siitä palasia. Kuopus kultainen kapsahti keittiöön ja kaulii sitä taikinaa nyt pellille.... Ja minä kerjään jämäpaloja :p
 
Täälläkin pitäs jonkun oikeasti leipoa ne piparit.. Neljäs kulhollinen piparitaikinaa tänä syksynä ja nyt vasta sain pari pellillistä paistettua. On se taikina vaan parempaa.. :D
 
Palkitsin itseni kauppareissun jälkeen, 250g porkkanoita, 2 mandariinia, 0,5l mehua ja pieni kupillinen jädeä :)
 
Takaisin
Top