Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
↑ Tuossa on muuten perää! Meijän 16-veekin on nyt useempana iltana leiponut ja perunakin kelpaa vaikka yleensä ei. Mutta totta, että ei sais iltaan jättää nuita mässyjä.. Syökää aamuyöllä niinku minä! :)
 
Piti taputella jauhelihasta pihvi, paistaa se ja tällätä se sitte paahdetun leipäviipaleen päälle ketsuppipedille... Onkohan tää nyt hiilari vai proteiinihimoa? :p
 
Spaghettivuoka on uunissa ja sit kun se on valmis tyrkkään sen himoitsemani taatelikakun paistumaan... Kyllä mieliteot taas voitti väsymyksen ja kaupassa oli piipahdettava tykötarpeet hakemassa... :rolleyes:
 
Onnistuin ohittamaan himoni kermamunkkiin kaupassa. Olin jo tiskillä, mut ei heti tullu myyjää niin sain raahattua itteni pois siitä. Sen sijaan ostin ananaksen ja hunajamelonin iltaista hedelmäsalaattia varten :)

Oon nyt täl viikol aamuisin juonu marjasmoothienta ja iltaisin vetässy puolestaan hedelmäsalaattia.

Mä oon ainakin surutta glögiä juonut. En oo kuullu ettei sais juoda mutta ei mitään tarkempaan tietoa asiasta ole.
 
Kyl mäki vähä mietin miks ei sais juoda...:eek: eihän tossa oo muuta ku mehutiivisteitä ja mausteita... ei tietenkään saa niitä alkoholipitoisia juoda, mut en kyllä usko et Tilda luuli kenenkään niitä juovankaan :wink
Ettei se sit oo joku noista mausteista... kaneli, inkivääri, kardemumma tai neilikka?

Emmä tiiä kyl mä ainaki juon, en pysty juomaan ku kork 2 moittia perä jälkeen ni tuskin mitää haittaakaan on.
 
Se varmaan on se inkivääri? Ite oon kyl juonu glögiä (ei nyt mitään överiä), ja en luule että siitä on haittaa jos ei nyt vedä ihan övereitä? :)
 
Juu ei varmasti mitää haittaa oo jos vähä juo... Kukaan tuskin vetää koko litraa kerralla...? :)
Ai miten niin ei?!? :D

Se on varmaan se inkivääri, mut se ei oo vaarallista, ellei sitä vedä kuin leipää. Sen takia inkiväärivalmisteet (-kapselit, -pillerit jne.) on ei-ei-listalla, kun niissä sitä inkivääriä on tiivistettynä monta kertaa mausteena oleva määrä.
 
Mä oon ainakin jo tuhonnut tänä vuonna noin 5 litraa glögiä. Ei oo käynyt mielessänikään ettei saisi juoda. Mutta mä nyt oon muutenkin ollut aika löyhä ruokasuosituksissa, ne tosiaan on vaan suosituksia. Ainoa jossa en ole joustanut on raaka kala. Kaikkea muuta oikeastaan on mennyt. Tietty alkoholia en edes laske tähän listaan, se nyt on aivan selvä ettei sitä juoda.
 
Mulla taitaa olla paras pomo ikinä! Oon nyt varmaan puoli viikkoa sanonu että mua himottaa "Fazer present" konvehtilaatikon suklaat... ja tätädäää, tänään pomo toi mulla rasian ku tulin töihin! :rolleyes::grin:grin Ei taida olla mitään suklaata jäljellä tään vuoron jälkeen :rolleyes:


perskatti... tuli 3 kertaa sama viesti tänne... :p
 
Takaisin
Top