Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rupesin himoitsemaan taatelikakkua... Jos viikonloppuna tekis koekappaleen ja seuraavalla viikolla muutaman lisää. Ne on hyviä joululahjuksia ne :)
 
Suklaa.. Ainut mikä ei yritä nousta ylös aamulla. Tänään kokeilin aamusta hedelmäsalaattia, niin kakomiseks meni. Onneks illalla menee muutkin helposti alas ettei ihan suklaalla tarvi elää.. Mutta piparit ja homejuusto :)
 
Nyt se on alkanut: jääpalahimo. Oon rouskuttanut jo pari isoa pussillista jääpaloja tänään eikä himolle näy loppua. Yritin juoda jäävettä hampaita säästääkseni (aika rajua touhua tuo jääpalojen pureskelu), mutta ei kelpaa ei. Se pureskelu jotenkin tuntuu niin äärettömän hyvältä. Mulla oli esikoisesta sama juttu loppuraskaudessa.
 
Mä himoitsen suklaata ihan hirveästi mutta se taitaa olla se ainoa joka oikeasti närästää! :smiley-angry017 Syön silti ja kärsin!
 
Enemmän on kyllä joo suklaa maistunut versus muut karkit esim irtokarkit


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä oon ennen syöny tosi vähä karkkia mut nyt sitä on menny senki eestä ja varsinki suklaata :b mies oli ovela tällä kertaa ja piilotti avaamansa konvehtirasian etten vedä sitäki naamaani :o yritin äsken käydä ettii keittiön kaapeista mutten löytäny... Ovela ukko pakko myöntää:)
 
Mä en normaalielämässä edes tykkää suklaasta, en suklaavanukkaista, suklaajäätelöstä enkä edes suklaakekseistä. Suklaassa on siis pakko olla paljon vauvalle välttämättömiä vitamiineja ja hivenaineita!
 
Mulle maistuis normaalistikin suklaa ihan riittävän hyvin mutta nyt tulee sellaisia "PAKKO SAADA" -päiviä. Se on ihan kamalaa! En oo ennen tajunnutkaan kuinka voimakas se tunne voi olla, ei aiemmat "nyt tekis mieli" -hetket oo mitään siihen verrattuna. :oops:

Kai siinä sit kuitenkin on jotain ainesosia mitä kroppa tarvii ja siks tekee mieli ihan kamalasti... Sais ne varmaan muualtakin mutta miks se himo on just suklaaseen? :grin Olis vaikka porkkanoihin! Tai no, joku aika sitten söin kyllä mandariineja niin paljon että lopulta mies alkoi jo niitä viemään multa piiloon. Mitenniin on kaksi 1,5kg pussia päivässä ehkä vähän liikaa?!
 
Takaisin
Top