Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi te ootte myöhässä :D tää ahmatti on syönny jo puol pellillistä :D Ens viikolla aattelin tehä pullia ja osan laittaa pakkaseen,mut saa nähä kuin moni niistä päätyy lopulta sinne pakkaseen asti :D
 
Mulla on tuolla yks luumutorttu, mutta oon edelleen niin kiukkunen ja/tai väsynyt etten saa syötyä sitä :mad: Nukkumaan tästä joutaa. Olin olevinaan menossa iltaan huomenna kunnes tajusin katsoa työvuorolistaa...Soon aamu!
 
Nyt kerrankin minullakin on vaikeuksia pitää itsekuria, kun mies toi tuliaisia laivalta. Pyysin Toffifeeta ja yhden Tobleroben. Nyt kaappi on pullollaan Toffifeeta, monta isoa ja pientä Tobleronea, Amerikan pastilleja, After eightejä ja mitä muuta.. :D Ne meinaa nyt ihan oikeasti kuumottaa siellä, mutta oon jo kolme päivää pysyny lujana. Karkkipäivää eli viikonloppua ootellessa.. Jos antaisin itselleni luvan joka kerran syödä mitä herkkua mieli tekee niin oisin nyt iiiiso!!! :D
 
Mä oon kanssa leiponut pannareita luumupiirakkaa ja banaani nutella kakkua otin jokaisesta siivun ja loput on pakasteessa onneksi mies tulee viikonlopuksi tänne kun ei mahdu leipomukset enää pakastimeen :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mäki leivoin eilen mokka paloja kun teki jo toissa päivänä mieli ja yritin vaan sivuttaa mielihaluu mutta en sit onnistunu.. otin eilen osan töihin mukaan ja toisen osan mies vei töihin tänään :) kyllä nää himot on kauheita.. eilen pääsin 21.30 duunista ja pakkon se vaan oli ajaa vielä hesen kautta hakee pari hampparia :) Olis jännä tietää paljon mun miehelle on tullu noita sympatia kiloja lisää :grin
 
Näitä kun lukee, niin alan epäillä, että raskaana olemiseen liittyy yleisestikin joku leipomisvimma. Mäkään en nimittäin oo varmaan eläessäni leiponut niin paljon kun tänä syksynä. Joka viikko tulee leivottua varmasti ainakin kaksi kertaa. Onneks oon (vielä) yleensä pysytellyt leipä/suolainen piirakka -linjalla ja vaan välillä sitten näitä mokkapaloja ja joulutorttuja. Tää on varmasti joku raskausoire!
 
Eih! Hampparit mainittu taas... :D Tekis mieli kans kreikkalaista salaattia ja ranskanperunoita jajajajaja mitähän vielä :D
 
Mulle on tullut nää alkuraskauden kommervenkit eli jos nukun yli 8 h herään kuvotukseen joka lähtee syömällä heti jotain pientä kuten jugurttia kiivillä. Mitään ei oikeen tee mieli ja ruokakaupassa menee sekä aikaa että rahaa..
Greippi mehu on ainoa mieliteko tällä hetkellä tsatsikin lisäksi.. Mikä makujen ilotulitus.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi että, aloin miettimään miten mää jouluna teen kotitekosia karjalanpiirakoita ku lupasin leipoa niitä anopille, niin EIKÖHÄN tullut hirvee himo kotitekoisiin karjalanpiirakoihin joissa on runsaasti munavoita *kuolaa* :rolleyes: Pitää kyl tehdä niitä viikonloppuna :wink


Jotenkin tuntuu että kirjoitan melkeen aina vaan tähän mieliteot-osioon tässä foorumissa, heh, mitenköhän se meni näin :rolleyes::angel4
 
:D Voi teitä. Mä oon syöny jo niin monta joulutorttuu etten pysty ees laskee. Ajattelin huomenna tehä lisää. :) vaniljarahkalla ja omena-kanelihillolla. Nam! <3
 
Miihkali, mimmosia nuo jälkimmäiset tortut on ja mihin toi rahka laitetaan? Voiko senkin paistaa? Kuulostaa kyllä hyviltä!
 
Voi paistaa! Jostai luin vkl, että niinki voi tehä. Sotkin ne keskenään ja hyviä tuli. Tarjosin vieraillekin, vaikkei näyttäneet kovin kauniilta.
 
Mulla taas iski uus himo oli pakko saada joko pullia tai lättyjä.. No täällä juuri paistan lättyjä :Dd


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
En tiiä kuuluisko tää tänne, oireisiin vai ärsytysketjuun mut koko ajan tekee mieli syödä. Sit kun syö, on niin ähky, että tekee mieli mennä oksentaan. Onko sellasta diagnoosia kuin raskausbulimia? Voisin alkaa sellaiseksi.
Päälle kun vielä väsyttää, alkaa oikein potuttaan, koska ei voi nukkua, kun ei voi olla pitkällään koska ähky.
 
Takaisin
Top