Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on ne vähätkin mieliteot taas missä lie :( Pitäs olla kai tyytyväinen, ei kerry kiloja ja kaikki sanoo ettei musta huomaa kun tuo maha on vaan mikä on kasvanut. Mulla on aiemmissa raskauksissa ollu fiksaatioita mm. Punasiin omenoihin (kuorineen), pepsi maxiin, minttu puffetteihin, pinaattikeittoon ym.. Joten tiedän mistä puhutte ;) Tämä on vaan hyvin erilainen raskaus. Eilen en koskenut edes Joulutorttuihin töissä vaikka niitä oli jäänyt runsaasti yli asukkaiden pikkujoulusta. Joku päivä vielä harmittaa :eek:
 
Kyllä katto mies illalla kieroon ku tulin töistä :) 400g raejuustoo ja sinne ananaspaloja voi nams nams oli hyvää eikä menny kauaa kun oli kuppi tyhjä :D Ja nyt pitäis saada lisää :o Ei muuta ku kaupan kautta töihin :)
 
Oijoi, piparitaikinaa.. Pitäsköhän sulattaa vähän ja syyä. :p tein joku kk sitten "paistokelvotonta" (soodatonta) piparitaikinaa ja pakastin osan ja oon mutustellu sitä ain välillä.. Homejuustolla tai ilman :D
 
Karjalanpiirakoita paksulla kerroksella munavoita :b voi siskot ku rinseliki tykkää, meil on massussa bileet :)
Jos tuntuu tekevän useammin mieli ja voi ahdistaa olen tehnyt munavoin ihan menestyksekkäästi beceliin jolloin pääraaka-aine on muna ja rasva vaan sitoo sen vaatii ehkä pikku ripsauksen suolaa :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä oon aina laittanu munavoihin ihan tavallista margariinia :)
Nyt on ihan joulu fiilis :) lämmitettiin glögiä :b :)
 
Mju82, eihän beceliä saa syödä raskaana (?) Muistaakseni kaikki kolesterolia alentavat tuotteet oli kielletty.. Korjatkaa jos oon väärässä.
Nuo uudet voi+margariini/öljylevitteet on kyl aika hyviä, niistäkin saisi varmaan hyvän munavoin. :)

Glögiä on tullut juotua joo, ja varsinkin sitä valkoista.. Illalla pitänee taas maistella :p
 
Pulled porkia syöty tällä viikolla jo kertaalleen, alkoi kyllä himottaa taas. Jos käviskin sen 2,5 kgn kasleripalan tarjouksesta. :p kuolaan.. :D
 
Tavan becel saa syödä siinä ei ole kolesterolia alentavia aineita niillä tarkoitetaan Benecol yms nimen alla olevia rasvasekoituksia joihin on erikseen lisätty kasvisteroleja alentamaan kolesterolia.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Okei.. Hyvä tietää. Taidan silti pysyä noissa voipitoisissa, kun maistuu niin hyvälle :)
 
Takaisin
Top