Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos se aatteli että sä kun kerrot tääl että on vastapaistettui joulutorttui niin oven taakse ilmestyy jono raskaana olevia naisia (pitäähän sitä tankata ennen ku mennää kimpassa avautuu noista sun sairaslomatarpeista)?
 
Mun ei edes tee mieli jädeä mutta vave laiskottelee eikä tuu leikkiin mun kanssa kokeilin kylmää vissyä ja porkkanaa ja seuraavaksi jäätelöä että saan laiskiaisen liikkeelle..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tuli taas suolasen himo niin tehtiin club sandwicheja pitkästä aikaa :) On kyllä ollu muuteki tää raskaus semmonen että ennemmin nakertelen pizzaa ku suklaalevyä, isot tytöt sanoivat mulle että seki on merkki poikavauvasta... :grin
 
Samsam: Kesällä kun olin koko ajan pahoinvoiva, falafel oli ainoa lämmin ruoka mitä pystyin syömään hyvällä ruokahalulla. Mulla on tän raskauden myötä tullu muutenkin joku fiksaatio valkosipulisiin ruokiin. Ja nyt rupes taas tekemään mieli sitä falafelia kun mainitsit...
 
Pihlajanmarja: Syötiin eilen kaikki falafelit, mutta tytär tilasi samaa tällekin päivälle, joten tuolla on nyt taikina valmistumassa. Lisukkeeksi tulee tänään couscous-salaatti. :)

Kyllä jo ruoka maistuukin. Meni päivällinen vähän myöhäiseksi, kun tytöllä oli konsertti.
 
Takaisin
Top