Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla jos on stressiä ja kiirettä ja väsumystä niin ruokahalut ja mieliteot on tipotiessään. Enemmän vaan inhottaa ja kuvottaa kaikki. Pitää ihan pakottaa ittensä syömään jotain. Mutta sitten kun kiire helpottaa ja oon levännyt niin voihan jummi jammi mää voisin vaan syödä puputtaa kaikkee ja ihan varmasti löytyy niitä mielitekojakin! Niinko eilen illalla väsyneenä selkä katkipoikki särkyneenä ois ne ihanat luumutortut ja vaniljajädet varmasti lentäneet seinään!
 
Mä herkuttelin kahtena päivänä ja nyt on huono omatunto :) ensi viikolla ryhtiliike.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onneks mulla on keliakia ni en voi syödä joulutorttuja :) miehelle oon kyllä ahkerasti niitä vääntäny :)
 
Mä oon luovuttanu gluteenittomissa taikinoissa koska mulla menee niissä vaan hermot... Nii hankala leipoo ku jää aina kii... Leivon ainoastaan glut tuotteita joissa munat ja sokeri vatkataan vaahdoksi ja sinne jauhot. Ei tarvii tapella sen taikinan kans. Just tuollaset missä voi ja jauho nypitään aiheuttaa mulle vaan harmaita hiuksia ja huonon päivän :o :)
 
Jumalaton himo graaviloheen ja eikös se oo siellä kielletyllä listalla tottakai!! :mad: Se on ainut heikko lenkki mulle siltä listalta :sad001 tulee ankee joulu ku en saa graavilohta :smiley-angry016 :smiley-angry017
syön sitä ens alkuu kilon sit ku saa :smiley-angelic001
 
Oj graavilohi! Mäki oon niin himoinu sitä koko kesän ja nyt taas uudestaan kun alkaa olee joulu ovella pikku hiljaa.. samoiten katkarapuvoileipä olis kans sellanen mitä haluaisin syödä :) Täytyy sit vaan tammikuussa syödä kaksin käsin kun taas saa :grin Jännä kun en mäkään sillei oo ollu kauheen makeen perään ihminen aikasemmin nii nyt menee päivitäin karkkia/pullaa/kakkua/leivoksia eli jotain makeeta Aina jossain muodossa :) Mut oon ajatellu asian niin että kun mulla on hyvä mieli nii on myös vauvalla kin hyvä mieli :Heartred
 
Mies osti after eight exrta darkeja... ai että maistuvat hyvältä kahvin kanssa :) Tänään ollaan menossa myös lasten synttäreille vieraiksi, joten herkkuja taitaa tänään mennä jos jonkin moista...
 
Kyllähän graavilohta voi syödä, jos ite tekee... Mut niitä vakuumipakattuja ei kannata syödä! Jouluna varmaan tulee syötyä graavilohta, se on kyllä niin ihanaa :)
 
Takaisin
Top