Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miihkali hsluutko jakaa reseptin ? Mun teki viikko sit mieli kaalikääryleitä mutta ne hylkäsin isotöisyyden takia :) laatikko vois vielä mennä ;)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä olen alistunut kaalikääryleissä kaupan kääryleisiin. Tekevät kyllä ite ne siellä, mutta silti. Joskus säkällä saa töistä ostettua lounaanjämistä.

Mulla jäi makaroonilaatikot tekemättä, kun nukuin melkein koko päivän ja äsken käytiin isänsä kanssa kattomassa Interstellar. Onneks en kauheesti energiaa päivällä tankannutkaan, maha on ihan turvoksissa leffakarkkien jälkeen. Tosi terveellistä ;)
 
Aaargh en kestä! Tekis mieli porkkanaa kermajuustoon käärittynä mut porkkanat on kyllä närästyksen (ja allergiaihottuman) vuoksi ehdottomasti kieltolistalla... Ja sit himottais hamppari, mut söin just viikonloppuna ni enkai mä nyt tänäänkin voi. On tää vaikeeta :'D
 
700 grammaa rehua röyh meni tänään alas ja lounaalla söin sämpylän mutta iltaruokana ruipparia kalaa ja munaa proteiinina niin heitin pakasteesta pannarisiivun uuniin lämpenemään ja paan puolikkaan banaanin päälle makeutta antamaan jälkkäriksi jotta kauhun tasapaino säilyy :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tänään ei oo ollu himoja. Paitsi pikkusen ehkä raejuustoa kohtaan... Jos sitä huomenna muistais ostaa :)
 
Mä oon kans nyt parina iltana vetäny porkkanaa ja masukki on sen jälkeeen kovasti potkutellu. Tykkääköhän se oikeen niistä vai inhostako potkii? No ainakin saan kontaktia terveellisesti :)
 
Saa niitä. Ei ehkä ihan joka kaupasta mutta Jyväskylässä on ihan Forumin K-kaupassakin.
Vai paanko sulle postiin? :D
 
Takaisin
Top