Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä jätän joulutortut (valmistaikinasta) voitelematta kokonaan. Kananmuna minusta tekee sen, että leikatut reunat jämähtää yhteen kiinni.
 
Minä himoitsen kans joulutorttuja, ja oon tehnyt niitä jo monta kertaa :p Oon miettinyt tuleeko torttu- vai voitaikinasta parempia, ja äsken tein ihan kokeilumielessä molemmista torttuja, maistuivat kyllä molemmat aivan yhtä hyviltä! :wink Minäkään en yleensä voitele nuita ollenkaan.
 
Mulla on uusimmat himot kylmä coca-cola :D ja sitten ne fresh valmissalaatit maku pitää olla kana-taco ihan taivaallista :D ja meinaan tulla hulluksi kun ootan joulua niin kovasti ja varsinkin joulukinkkua :D eilen vedin muuten melki paketillisen julia suklaata.. Ihme ettei painoa oo tullu vielä enempää :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voihan joulutorttu! Täällä se himo kasvaa ku lukee teidän torttu-juttuja, ja nyt on himo NIIIN iso, argh! :) Kävin jo siwassa kattomassa mut ne oli loppu, lupasivat huomenna paistaa lisää (minähän hamstraan pari sitten huomenna :D ) Laitoin jopa miehelle viestiä että hakee jostain prismasta yhden tortun mulle ja tuo töihin, toivottavasti löytää sieltä... muuten tulee itku :confused:
 
Joulutortut, namskis! Onneks on ainekset valmiina kaapissa, pitää viikonloppuna tehdä :)
 
Riipitii, saako noita isojakin? Mun pitääkin pitää silmät auki kaupoissa tai kirjottaa joulupukille :)
 
Manna ne oli just noita isoja, mitkä näin. Eipä tullut tänään mieleen toisesta kaupasta katsoa, olisiko sielläkin. Voihan kyllä olla, että Toblerone on sen yhden kauppiaan heikkous vain.
 
Join sit melkein litran greippi mehua eilen. Vissiin oli c vitsku vajetta :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top