Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
lightti cola, ja kirsikkatomaatit suolattuna... mutta lääkäri sanoi että noi on ihan ok, tosin en kertonut että saatan vedellä lidlin lightti colaa six-packin viikonlopussa...siis sellasen 6x2litraa...:D
 
Metalshade, aikamoinen määrä colaa... eikö tosta saa jo sydärin?! :p Mä en voi kahvia ainakaan juoda ku pari kuppia päivässä (suositusten mukaan saa juoda max.3/päivä) ja jos juon sen kolme vahingossa, niin heti alkaa sydän tykyttämään ihan omilla kierroksillaan... ei hyvä! :confused:
 
Oon niin pahassa kofeiini koukussa ollut ikäni,ettei tunnu miltään..juu, olen paska äiti. Töissä ollessani saatoin elellä pari kolme päivää redbullilla ja tupakalla. Nyt sentään energiajuoma oon jättänyt, ainoastaan vieroitus oireisiin juonu 3tlk raskauden aikana.. Enemmän mua toi aspartaami huolettaa..
 
Ei se kenestäkään paskaa äitiä tee. Mä vedin kanssa radidiagnoosiin asti kokista tölkkitolkulla päivässä ja sitä "oikeeta" kokista se oliki. Jollain vissiin piti korvata kofeiinin tarve kun heinäkuussa loppu mun osalta kahvin juonti kokonaan kun sen pelkkä haju pisti mut oksentamaan.
 
No onko sen pakko olla aspartaamikolaa, jos toinen sixpäkki ois normia? Vaikka kyllähän ne erille maistuu...
 
Mandariinit on löytäneet tiensä tähänkin tupaan! Ja luumutortut... Niitä tehtiin nyt toisen kerran, tai mies teki illalla. Annan itelleni luvan syödä niitä VAIN 2 kerrallaan ja mietin koko ajan niitä jotka vielä jäi syömättä :oops: Mandariinin taas on oltava jääkaappikylmä ja niitä saa syödä niin paljon kuin sielu sietää!
 
Toi on niin totta, Endorfiinitähtönen! Tästä jatkaakseni voisinkin hehkuttaa, että yksi mun työkaveri oli leiponut eilen ja toi maistiaisia - valkosuklaa-suolapähkinäkeksejä! Oikeasti; en muista, milloin olisin syönyt jotakin niin hyvää. Slurps.

Ohje oli kuulemma Pirkka-lehdestä, jos kävi himottamaan... :p
 
Joo-o.. Alko tekemään hirveesti mieli pitsaa ja hampurilaista. Mies sitten totesi, että voidaan hakea kun ei ole tullut roskaruokia syötyä lähiaikoina. Virhe. Ostin hampurilaisen ja pitsan kun aattelin et syön sen hampparin ja maistan ehkä siivun pitsaa ja säästän loput huomiselle.. Mut kappas joku 5 min päästä totesin et meni hamppari ja koko pitsa ja mietin et mitä muuta sitä vois syyvä.. :D oli vissiin vähän nälkä kun jotenkin jäi huonoksi tän päivän syömiset muuten. Taidan tyytyä jatkossa syömään sitä luumurahkaa mikä myös himottaa koko ajan.. (:
 
Sulatettu juusto ja paistettu sämpylä jossa paljon beceliä ja iso siivu juustoa. Vave haluaa kalsiumia ja pehmeetä rasvaa. Taas piti vähän syödä juustoraastetta suoraan pussista..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mutta mä taidan lähteä hampparin haluun olen vetänyt 400 grammaa porkkanaa yhden avokadon ja mandariineja tälle päivälle laadukkaan proteiinin ja hiilarin kanssa niin nyt haluan hampparin ja ranut :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Makaronilaatikko tehty ja syöty. Iltanaposteltavaks on chilipähkinöitä ja zero fantaa (leffailta sherlockin parissa) :)
 
Takaisin
Top