Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iski himo. Piti keittää spaghettia ja sen kaveriks pyöräyttää valkosipulimurskaa oliiviöljyssä. Juustoraastetta päälle ja ääntä kohti :p
 
Eilen alkoi tehdä mieli tortilloja kun keskimmäinen tytär oli ostanut kaverinsa kans tortilla-ainekset omiin Halloween-bileisiin. Tuli vaan sylki suu pieleen ja pieni kateus tai paha mieli, että mullekin.. Ja niitähän me tuon ukkelin kans kahestaan illalla mussutettiin. Oms noms!
 
Joo mä voin kyl pannaria ja lettuja syödä vaik oisin kuin täynnä ennestään. No hetken päästä tietty aina kaduttaa kun tulee tukala olo :D
 
Varmaan jotain sellaista jos laps parka perii mun geenit tukanvärin ja karvaisuuden kanssa niin mun täytyy olla synnärillä tarkkana ettei ne vies sitä eläintarhaan vauvalan sijaan :) mä synnyin sysimustalla pehkolla joka alkoi kulmakarvoista :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Oli kyllä niin virhe toi pannarin teko! Koko päivän miettinyt ja no joo ehkä syönytkin pannaria... Pari palasta, eiku kolme jo aamupäivällä, siis lopulta neljä... Äsken meni vielä yks! Viis pala pannaria!!!! Pieniähän ne palat oli (seli seli) :D varmaan menee neuvolan vaaka halki seuraavassa punnituksessa...
 
Mju mulla on ihan sama. Tosin mä en tykkää edes leipomisesta, niin nyt väsään kaikkee mihintulee banaania :D
 
Mua ei niinkään banaanileipomukset himota, vaikka leipomisesta muuten tykkäänkin, mutta itse hedelmää on pakko saada ihan sellaisenaan. Eilenkin söin kaksi, vaikka normaalisti en edes pidä banaanista.
 
Takaisin
Top