Mieliteot

Punajuuret. Etenkin nyt, kun oon täältä (?) erikseen lukenut, että niitä pitäisi vähän vältellä. Noh, eilen meni lounaaksi Lindströmin pihvejä, tänään oli pakko ottaa etikkapunajuuria pääruuan kylkeen. Olivat niin ihanan houkuttelevia.
 
Tulee itsellekin välillä hirveä punajuuri himo, joo se ei jostain syystä oo thl listalla mutta oli päätynyt kätilöjen opetusmateriaalin sen nitriittipitoisuuden vuoksi (sama kuin rucola) mutta ei siitä varmasti ole haittaa jos satunnaisesti syö :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla oli aluks ettei tehny moneen kuukauteen mieli yhtään mitään ja syöminenkin oli tosi vähillä .. Mutta sitten onkin tullu ihania mielitekoja :D ensin tuli pizza, sitten muusi, ja kaikki suolaset ruuat nam :D sitten teki mieli suklaarusinoita, sitten fazerin sinistä :D sitten teki sikana mieli metrilakuja.. Ja tällä hetkellä geishaa pitää saada koko ajan ja coca-colaa :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
No mä en edes tienny miks se rucola on listalla... Sitte tuli kauhee morkkis ku yhessä ravintolassa tilasin salaatin missä sitä oli ja söin lautasen tyhjäks...
 
Annees :grin Mulla oli kanssa toi kausi että piti saada lakuja ja hamppareita ja cokista ja suklaata jälkkäriks aina. Pieni pojan alku tykkää herkuista ja roskaruoasta mun masussa :p
 
Mua nauratti yks päivä ku mul oli tää sushi-himo ja kirjottelinki siit blogiin nii heti seuraavana päivänä serkku laitto viestii et "tiiätkö että sushii ei saa syödä ku on raskaana, koska raa'asta kalasta voi saada listerian ja merilevä sisältää jodii." :D Eihän se sushi muuta ookkaa ku raakaa kalaa ja levää. Mä en ees tykkää raa'ast kalasta :p
 
Sepe nuo nitriitti pitoiset on haitallisia isoina annoksina ja usein eli no hätä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mäkin just ostin etikkapunajuuria :rolleyes: Nyt syön mandariineja ihan hulluna ja suklaata himoitsen. Eilen ostin kuus mandariinia "evääksi töihin ens viikolle". No ne on nyt kaikki syöty. Mutta nää nyt ei sinänsä ollu mitään uutta, varmaan vuosi sitten mandariiniaikaan himoitsin ihan samoja asioita. Ja suklaata aina!
 
Mäkin ostin eilen etikkapunajuuria :D No onneks ne säilyy, ja ei tosiaan varmaan haittaa jos silloin tällöin syö.
Sushilla käytiin tässä yks päivä, mut kyllähän se annos vähän köyhäksi jäi kun ei voinu ottaa mitään missä on raakaa kalaa tai levää :P Kasvis-nigirejä sit vaan pistelin menemään.
 
Mulla oli kanssa nuo mandariinit tai on edelleen, tekee ihan hulluna mieli :)
Voi mashnu kun menit mainitseekin tuon nyt tuli kauhee himo perunamuussia ja lihapullia :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulle maistuu myös madariini-/klementiini-/satsumaosasto ja vihreitä viinirypäleitä voisin syödä vaikka kilon päivässä. Slurps. Kuumalla vesikaakaolla myös hemmottelen itseäni kerran-pari viikossa varsinkin, jos työpäivä venyy työillaksi.
 
Mulla on äidin tekemää hernistä pakastimessa. Äiti teki kattilallisen tuos kk sitten kun toivoin :Heartred
 
Takaisin
Top