Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ai kamalaa, Rennietä ja simaa :D Mun ruokavalio on pysyny entisellään, mutta ruokahalu on vähän huonoo → En oo ikinä ollu näin nirso! Mutta kuitenkin on se näläntunne ja selkee ravinnontarve normaalia tiheemmin. Monista ruuista jää myös paha maku suuhun :( Eli jos mulle tulee kerran joku mieliteko esim. joulutortut, ja syön niitä, niin sen jälkeen ne ei maistukaan vaan etoo. Tää on alusta alkaen ollu tosi outo raskaus verraten aiempiin. Nyt uskon terveydenhuollon henkilökuntaa kun ne sanoo ettei näitä kannata vertailla keskenään...
 
Mullakin kaikkea makeaa tekee mieli... :D Pullaa ja hilloa, lettuja ja hilloa, jätskiä ja hilloa... Eilen surautin jäisiä, sokeroimattomia mansikoita murojen sekaan kun en viitsinyt vetästä sokeriövereitä. :D Tänään oli pakko saada Kinder-patukkaa. Aijaijai, en kestä, kun en oo ennen ollut näin makeanhimoinen..! :D
 
Mulla vähä samaa vikaa... en oo ennen ollu makean perään, enemmän suolasen. Nyt menee aivan kaikki ja ihan miten paljo vaa... :confused: Piti jo miehelle sanoa et kaupasta et sit kanna mitää hyvää kotia asti etten mä oo niitä syömässä tai sit jos se syö jotain namnamii ni mulle ei saa antaa vaikka kuin ruinaan.... Meni yhessä vaiheessa jo niin överiksi et oli pakko vetää raja jo itelle :smiley-angry019 Onneks oon saanu pidettyä siitä kii (ainaki vielä) :rolleyes: mut ku se pahuksen joulu on kovaa kyytiä tulossa ja sit on AIVAN pakko saada suklaata, kinkkua, karkkia, konvehteja plus kaikkee muuta niin terveellistä ettei muilla oo kivaa jos en saa... :smiley-angry016:greet008
 
Riipiitii laske vaan se hardcore karkkiosasto niin ei tuu paha mieli :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Minullakin on ollut karkkipäivä käytössä jo vuosia, koska ennen tuli naposteltua vähän väliä. Aina löytyi tekosyy, rasittava työpäivä tai muuta. Painon kanssa ei ole koskaan ollut ongelmaa, mutta ärsytti vaan se napostelu. Nyt raskauden aikana oon pitäny tästä edelleen tiukasti kiinni, etten anna tekosyille valtaa. Yhen yhtä karkkia en syö karkkipäivän ulkopuolella. Näin toivon selviäväni vähemmillä pudotettavilla kiloilla synnytyksen jälkeen ja palaavani normipainoon mahd pian :)
 
Ku oon synnyttäny ni sit on kyl pakko alkaa herkkulakkoon tai ainaki karkkipäivä laittaa, ei yhtää aikasemmin pysty :) Muuten ei kyl varmasti oo mitää toivoo päästä entisiin mittoihin... :o
 
Mun ei oo tarvinut pitää karkkipäivää, kun karkin ja yleensäkin makeen syönti on ollut tosi satunnaista, lähinnä leffateatteripahe. Pitääpä laittaa karkkipäivä todo-listalle, jos kävis niin, että tiineytyisi uudestaan :D
 
Takaisin
Top