Mieliteot

Mju, mä join ennen raskautta ihan sikana limua (oisin voinu luopua mistä vaan muusta paitsi limpparista) mut nyt oli harvoja kertoja koko raskauden aikana kun sain ees juotua, hiilihapot ällöttää ja tekee huonon olon nii helposti. Mutta nyt maistui! :D


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Mulla menossa viikko 18 ja nauran vaan täällä teidän hassuille mielihaluille :D

Mulla lähinnä monet ihan ihme jutut ällöttää edelleen, vaikka pahoinvointi on jo aika hyvin helpottanut. En esim pysty syömään tuoretta tomaattia enkä keittoja, vaikka ennen raskautta rakastin molempia. Toisaalta namiakaan ei tee mieli niin paljon kuin ennen, mikä on vaan hyvä. Sen sijaan oon vähän huolissani kun nyt viikon sisään monien liharuokien tuoksu työpaikalla on alkanut houkuttaa. Oon nimittäin ollu monta vuotta kasvissyöjä! Toivon vaan, että ei himot kasva liian suuriksi ennen raskauden loppumista!
 
Supernannaa, tekis mieli: pakastekorvapuusti uuniin, ja sit kun sen kuumana sieltä ottaa ni lovi siihen ja pari palaa fazerin sinistä sisälle sulamaan ja eiku ääntä kohti!


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Kiitti Mju82! Minäpäs kokeilen tuota chiliä. Syön puuron aamuisin ja hedelmiä, kasviksia, rusininoita ym. jo ennestään niin paljon ettei niitä enää voi lisätä. Ja liikun päivittäin. Eli jos chili ei tepsi niin apteekista apuja :)
 
Eipä mitään happy :) mä kärsin viikon ja olin jo apteekkiin menossa kunnes lisäsin chilin määrää ruokaan tuoreena ja se alkoi helpottamaan. Mä syön yli 500 grammaa päivässä kasviksia hedelmiä käytän leseitä kuitulisänä niin ei olis enää itselläänkään olla vaihtoehtoja pattitilanteen ratkaisemiseen :p


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Oltiin eilen anoppilassa ja siel oli ihan sairaan hyvää salaattia ruualla ja vedinkin sit salaattiöverit niin et maha oli oikeesti jo vähän kipeä ja silti olis tehny mieli ottaa lisää :/ Salaatis oli aika paljon kapriksia ja tänään näky kyl puntarilla toi suolan syöminen, kun paino ponpannu paris päiväs kilolla...
 
Se on muuten jännä, miten nopeesti se suola varastoi nyt nestettä! Tuntuu ettei tartte ku ajatella jotain suolasta ni johan turpoo :D
Yösyömisestä sen verran et näin viikolla tulee kans tosi myöhään vedettyy kaikkee mitä tekee mieli :) Täytyis hiukan himmata että mahtuu viel ovesta sisälle :D
 
Mulla on iltasyömistä rajoittanut huomattavasti iltaväsymys: mielessä on, että vähän olisi nälkä, mutta ei jaksa vaan millään kävellä keittiöön asti sitä hakemaan. Mieluummin vaan keskittää loput energiarippeet hammaspesuun ja sänkyyn siirtymiseen... toisaalta iltapäivästä tulee vedeltyä herkkuja senkin edestä, että ei tässä mitenkään laihtumaan kyllä pääse.
 
Mulla on ruvennut meneen suklaata. En oikeesti edes tykkää suklaasta vaan salmiakista mutta nyt oon salmiakkisuklaan kautta liukunut pimeälle puolelle... Omg! Isänsä lapsi kun sushia ja suklaata syöttää!
 
Takaisin
Top