Mieliteot/ruoka-aiheet muutenkin

No kiva Bnt! :D toivottavasti menee nuo mielihalut nopeasti ohitse :)
Just pari päivää sitten luin yhestä brittimammasta, joka syö nykyään yhden rullan wc-paperia päivässä, kun sillä jäi raskaus ajasta sellainen mieliteko.. yök!
 
Täällä myös himona selkeästi enemmän suolaiset! Pizzaa, sipsejä, kebabia, hamppareita... :grin Makeita ei tee lainkaan mieli, joten sokereiden poisjättäminenkin on ollut ihan helppoa! :p
 
Joo eiköhän tää helppaa viimestään siinä vaiheessa kun toi kuusi päästetään takas luontoon täältä tuoksumasta :D
 
Täällä oli alkuraskaudessa maitotuotteet ja kala himottavien listalla.. Hedelmät on vieläkin himottavia ja kaikki tuore. Nyt poksahti puoliväli täyteen, ja pari vkoa ollut sellainen "ei tee mitään mieli"kausi. Ei siis huvita mitään syödä, kunnes tulee huono olo syömättömyydestä, ja väkisin on popsittava jotain. Lihaa ei tee missään muodossa mieli, närpin kastikkeen joukosta suurimmat pois' mikä ei ole lainkaan tapaistani..
Ja hajuherkkyys on palannut, haistan kaikki tosi herkästi, mutta vain nälkäisenä.. Outoa, mutta ristiriitaista, kun ne hajut ei kovastikaan houkuta syömään, vaikka maha kurnisi. Edes karkit ym ei uppoa..
 
Bnt on muuttunu muumiks kun on alkanu vetää kuusenneulasia :D
 
Mie taas voisin lähes elää tuoreella ananaksella! Meinasi lähteä lapasesta koko homma kun oli prismassa tarjouksessa.. Mehuja ja limsoja en oikeastaan ole aiemmin juonut, mutta nyt koen kovasti vetoa aina kylmäkaappien suuntaan. Makea maistuu myös täällä. Muutaman päivän vanha maito antoi hyvän syyn tehdä pannukakkua..
 
Hyvä että on muitaki sokerihiiriä! Mulla on menny makeenhimo niin pitkälle, että mieskin jo huomautti siitä. Oli huolissaan siitä, tekeekö herkkujen syönti pahaa vauvalle.. Vaikka en siis ole mikään himomässääjä ja painokin on noussut vain 3-4 kg raskauden alusta.
 
Tavallinen vesi ei maistu ollenkaan, mut onneks meillä on Sodastream niin voi tehä kuplavettä :) Luojan kiitos ei tässä raskaudessa närästä. Ja sit ehoton lemppari on Euroshopperin 1,5litran pulloissa myytävä alkoholiton Greippi lonkero light. Sitä vois juoda pari pulloa päivässä :p aaaaaaaah niin hyvää!!!
 
Mun oli taas pakko tehä mannapuuroo ja kiisseliä :D tehny taas monta päivää mieli :)
 
Tehtiin just elämämme ensimmäisen kerran banaanilettuja! Niiden kanssa turkkilaista jogurttia, marjoja ja hunajaa. NAM!! ❤❤ ja terveellistä vieläpä :)
 
Mulla on ollut kolme päivää aivan pohjaton nälkä :eek: Semmonen, että vaikka kuinka söis, niin ei tuu sellaista täyttä tunnetta... ahdistavaa, kun ei sitä ny viittis kuitenkaan ihan tunnin välein vetää mitään kauheeta satsia tai kerralla kolmee lautasellista :p Ehkäpä joku kasvupyrähdys meneillään masussa?
 
Mulla on sama!! Syön koko ajan jotain välipalaa, banaanin tai leivän tai jogurtin tms.. luokkakaveritkin kattoo äimän käkenä ku on joka tunnille eväät mukana :D
 
Juu tuo janokin on ihan älytön :P huomasin sen tänään ku koko ajan sain olla täyttää vesipulloa (ja juosta vessassa myöskin :D )
 
mulla on ollu tähän asti ongelma se kun ei tee mieli mitää xD tai tekee kyllä, mutta en vaan tiedä mitä. Olen fiksun näkösenä kaupassa pörränny tunnin edestakas ravaten ja lopputuloksena ostellu koirille kaikkee herkkuja ja jotain ihme huuhteluainetta ja muuta turhuuksia. Ja sit ku tekee mieli jtn ja ostan kaupasta niin sitten ku pääsen kotin ei tosissaan tee enää mieli :D.. aika rasittavaa.. Kukkakaalia oon popsinu ja hedelmät ja smoothiet namnam ... Mut jes vihdoinki tullu joku mitä pitää olla koko ajan jääkaapissa... MINILUUMUTOMAATIT mä en kestä miten hyvii ne on xD kaks pakettii meni tosta noin vaan hutasten.
 
Joo tuo on kans tuttua, että hirveesti tekee mieli jotain, mutta voi kun joku sanois, että mitä se joku on :woot: Oon ruvennu syömään aamulla kaurapuuroa ja samalla mun tekee sitä ihan kauheesti mieli ja samalla se oksettaa mua ihan hirveesti :wacky: Syönpä nyt sit kumminkin, vaikka välillä siihen menee aikaa, että saa sen lautasellisen alas.
 
Mulla on välillä kans ihan pohjaton nälkä, ja nimenomaan tekee mieli kaikkea hiilaripitosta. Pakko vaan pakottaa ittensä syömään jotain proteiiniakin, että se nälkä pysyis paremmin poissa... Pelkät nopeet hiilarit kaikilla aterioilla ei aiheuttas muuta kun lisää nälkää ja kamalaa lihomista! :D
 
Takaisin
Top