Mielitekoja

Etenkin muutama viikko sitten minun teki jatkuvasti mieli rasvaisia ruokia. Television katselu oli ihan tuskaa, kun joka toinen mainos oli Heseltä tms. Ja yleensä en sellaisista erityisemmin välitä. Tietysti mielihalut jäivät vaivaamaan niin kauaksi aikaa, että sitä ruokaa oli pakko saada.
Arvelinkin että vesseli on tullut isäänsä, joka tykkää ko. roskaruoasta, ja nyt kun vauvan sukupuoli selvisi niin enpä sitä enää ihmettelekään. Isänsä poika. ;)

Nyt mun tekis mieli taatelikakkua :D Toivottavasti meidän lähikaupasta löytyy taatelipaketteja vaikkei joulu ookaan lähellä :D

Tää lähtee tänään töiden jälkeen ostaa possun pihvejä ja reilusti kasviksia ja salaattia. Huomenna rillataan!! :happy:

Grilliruokakin kyllä maistuisi! Näinköhän menee kesään ennenkö saa taas :<

Mää tein tuunattua makaronilaatikkoo. Heitin sekaan pekonisuikaleita ja fetaa. Munamaidon joukkoon tomaattimurskaa. Oli hyvää.

Oi, kuulostaa hyvälle MoZar. Itse jättäisin pekonit pois, mutta feta ja tomaattimurska kuulostaa hyvälle idealle. Täytynee testata joku päivä! :)

Mä en oo uskaltanut kokeilla koskenlaskijaa ruokiin.. Jotenkin en usko, että pitäisin. Mutta silti tekisi mieli kokeilla, kun kaikkialla siihen ideana aina törmää :)

Makaroonilaatikkoo koskenlaskija sopii kyl tosi hyvin :)

Mulla on ollu viime viikkoina kumma himo herkkusieniin. Oon tunkenu niitä joka ikiseen ruokaan tällä viikolla :D

Ite kans välillä ostan sitä voimakasta koskenlaskijaa ja leikkaan ihan palasia ja syön sellasenaan... samoin nyt oon alkanu Polar juustoa napsimaan ihan kunnon siivuja paketista sellasenaan.

Takaisin