Mielitekoja

Repsahdin. Ostin eilen hillomunkkeja oppilaskuntaa kannattaakseni perheelle syötäväksi. No, eilisen illan pärjäsin ihan hyvin ilman munkkia. Tosin aamupalaksi sellainen oli sitten ihan pakko syödä ja vielä kahvin kanssa. Saa nähdä iskeekö kohta huono olo... :banghead:

Hillomunkki kyllä maistuisi tännekin nyt :p tosin nyt taas sellanen olo, että ihan kaikki maistuisi! :D

Olen huomannut, että ruokahalu/ herkkuhalu on kasvanut verrattuna normaaliin. Tämän ketjun lukeminen on todella vaarallista :wink

Se voipi olla joo :) Maitoa en muuten juo enkä ikinä oo juonukkaan, että tulee nuo sitte noista juustoista, jukurteista jne. Nyt oon aamupuurot alkanu tekemään maitoon ja sen yhen maitorahkapurkin syön päivässä. Piimää yritän kanssa muistaa kaupasta kantaa :)

Mä litkin maitoa mielelläni ja käytän muutenkin paljon maitotuotteita, propagandaa tai ei. :)

Varmasti sitäkin. Maitoa jostain syystä uppoaa nyt muutenkin normaalia enemmän. Toinen uus himottava juoma on kokis! Hiilihappo aina närästää ja tosi harvoin olen juonut limppareita, mutta jostain syystä kun näen jossain limpparipullon, niin ei meinaa jäädä hyllyyn! Tänään tarttu Zero kokis matkaan...

Munkin tekis mieli limpparia, mutta en pysty raskaana juomaan hiilihapotettuja juomia, kerää niin paljon ilmaa mahaan. Myös miehen linssipihvejä tekis mieli, mutten voi niitäkään samasta syystä. Ilmavaivat on niin pirun kivuliaita etenkin näin raskaana ollessa :/

Hhehh joo, omenalimppari tarrautu kaupasta mukaan.. Normaalisti en tykkää hirveesti kun siitä ne hapot ja maku katoaa niin nopeesti, mut nyt oli pakko saada nimenomaan omenalimua vaikka melkein tonnin maksokin.

Jännästi nää mielihalut vaihtelee.. nyt on Pirkan Amppari-mehujäät ja Olvin Kevyt Olo mehu-kivennäisvesi pop.. molempia menis enemmän kuin laki sallii.. :p

Tuoretta ananasta ja karpalomehua. Näillä on menty jo muutama päivä :D

Takaisin