Mielitekoja

Vauvahaaveilija

Puuhakas puhuja
:grin Muilla outoja mielitekoja?!
Mun aamun viimeisin on kylmä sitruuna sokerilla.. Harmi vaan et niitä ei jääkaapista löytynyt :sad001
 
Ruisleipä, paahdettu kovaksi/ rapeaksi ja hiukka margariinia päälle on ainoa mikä pysyy sisällä varmasti tällä hetkellä.
 
Mulla ei oo mitään kummosia erikoisuuksia tehnyt mieli vielä, mut nyt tuntuu et kaikki suolanen uppoaa hyvin. Makea tekee huonon olon välittömästi, vaikka pahoinvointia ei olekaan, etomista ja kuvotusta vaan.
Aamulla teki mieli sipsejä aamukahvin kanssa o_O Tyydyin kuitenkin ihan kaurapuuroon ja voileipiin, hyvin uppos :rolleyes:
 
aBu toi sun yhdistelmä kuulostaa hyvältä :D kokeilin kerran hapankorppu+ mandariini yhdistelmää ja hyvin maistui. Harmi kun ei oo ruisleipää kotona :/
Tuntuu että näillä mun mieliteoilla ja ruokahimoilla ei oo mitään rajaa..:grin
 
Vielä ei oo tullu mielitekoja, niitä odotellessa. Viime raskaudessa kelpas kaikki sitrushedelmät.
 
Oudoista en tiedä, mutta pinaattikeittoa on tehnyt mieli monta päivää.... Ja mehujäätä! :D
 
Mä meinaan yrittää syödä tortilloja. Jostain syystä mieli tekee ja voin jo maistaa maissit suussani. Saa nähdä, kuinka käy sittekö ne on valmiit ja oikeasti pitäs syödä :D
 
Ei ole kyllä mitään outoja mielitekoja sinänsä vielä, mutta jostain syystä ihan yhtäkkiä, viimeisen viikon ajan, Valion ananas-porkkana -mehua on menny jumalaton määrä joka päivä. Eilen kun käytiin illalla kaupassa niin ukko otti sitä litran purkkeja kaksi kipaletta ja tokas että "jotta riittää aamuks asti". :p

No on se sentään gefilus-tuote joka vissiin näin raskaana hyväksi. Mutta noin muuten taitaa olla turhan sokeripitoisia tuommoset...
 
Mä en juonu ennen paljon yhtään maitoa, nyt menee alas useempi lasillinen päivässä. Meinaakohan pötkylä kasvattaa luustoa? :D
 
Se voi Hemsku olla, et sun kroppa tietää, että nyt pitää saada paljon kalsiumia. :)
 
Kokis :sad001 en tajua en saisi juoda sitä paljoa mutta olenkin rajoittanut yhteen kahteen lasiin ja kun pullo on tyhjä niin en kyllä halua toista tilalle..
 
Mulla on kans ollut pari päivää toi, että pitää saada kylmää maitoa. Ennen ei olis tullut mieleenkään..
 
Tänään käytiin viidessä kaupassa, jotta sain laskiaispullan.. Heh. Itseasiassa se myös maistui, kunhan otti hillot ja päällä olleet sokerit pois :D
 
Makea ei maistu juuri ollenkaan vaikka normaalisti olen sokerihelmi. Suolaisia mielitekoja tulee hieman. Viikon teki mieli täytettyä patonkia kunnes yhtenä iltana en voinut ajatella mitään muuta ruokaa voimatta pahoin ja mieshän sitten haki patongin että sain syötyä xD
 
Tämä kyllä on nyt aika hyvä sokerivieroitus! :D kun tosissaan ei makeaa tee mieli, niin pääsee sojerikoukusta aika tehokkaasti :)
 
Esikoista odottaessa ei kans alkuun tehny yhtään mitään makeeta mieli, mutta sitten kun se pahoinvointi ja ällötys hellitti, niin ai että kun tuli popsittua herkkuja sen alkuraskauden edestäkin :D Ja siitähän niitä kiloja se noin parikymmentä sitten tulikin.... Jospa tällä kertaa osais olla fiksumpi (i wish!) :D
 
Mulla oli alkuun makea ihan ehdoton ei, nyt maistuu taas suklaa kun 7+0 tärähti mittariin :p Voi niitä kiloja mitä tästä kertyy tätä menoa! :wink
 
Ruisleipä jonka päällä kinkkua ja suolakurkkua. Söin eilen niin paljo, et maha tuli kipeeks. Toinen on tuorekurkkuviipaleet juustoon käärittynä. Nam!
 
Takaisin
Top