Mielitekoja

Kohta kaupasta hot rodit loppu kun kaikkien saatava niitä :D

Nam, B&J jätski kuulostaa taivaalliselta! Apua, illalla pitäis käydä kaupassa työpäivän päätteeksi.. Täytyy kiertää kaukaa kaikki riskihyllyt :grin

Mä sain ystävän luona yllättävän hyvää alkoholitonta kuoharia (Söhnlein Brillant tai joku sinne päin) ja siitä taisi kyllä tulla mun kesäjuomani tuon siiderin korvikkeeksi :cool: Melkein kuin "oikeaa" kuoharia! Tai ainakin tuntu siltä, kun ei nyt voi verrata mihinkään :grin Niin ja nyt on pakko mennä kotiin kaupan kautta ja hakee noita hot rodeja....

Oli jon-na pakko laittaa heti nimi ylös, kuitenkin kesällä tekee jotakin kuplajuomaa joskus mieli. :)

Harmi kun meillä on vielä viimevkl ostettu sipsipussi kaapissa, kehtaisko sitä ostaa toisenkin.. Mies sit taas saa valittaa kun se joutuu kaikki herkut syömään :D
Mämmiä ja piimää täytyy käydä ainakin hakees, vitsi mun eväät on niinko mummolla :D

Meillä syödään pääsiäisenä ainakin grillattuja possun ulkofileepihvejä ja kermaperunoita, grillattua broileria ja lohkoperunoita, hyviä salaatteja. Jälkkäripuolena mämmiä ja key lime pie.

Huhh, onneks tulin just kaupasta :D

Naudan sisäpaisti ja valkosipulikermaperunat tarttu pääsiäiseks. Munavoita ja cocktailpiirakoitaki pitää varmaan tehä sunnuntaiks, tai jos sinne asti malttaa niitten kanssa.. ;P

Me mennään mun vanhempien luo, luotan siihen että siellä saa hyvää ruokaa :D ainakin lammasta on tarjolla sunnuntaina, esitin myös toiveen grillaamisesta

Mulle on tulossa kalkkunaleikkeitä ja hot rodeja kaupasta. Sen lisäksi kebab ja ranskalaiset.. voihan mässäys!

Mulle tuli tänään himo siihen pullavan pullapitkoon, missä on keskellä hilloa ja sit sitä kermacremeä tai jotain, ostin siis pitkon ja reippaana tyttönä söin koko helv. Pitkon...että himolle on annettu myöten. En ole ylpeä itsestäni :) mutta hyvää oli :)

Kirpula, välillä saa herkutella :) Mähän vedän paketillisen jäätelöä vaikka yhdeltä istumalta, oikeen hävettää aina porsastella kun mies siitä jaksaa muistuttaa :D Nyt yritän viimeiseen asti välttää noita hot rodeja, pistin miehenkin käymään tänään kaupassa. Jos vaikka vasta viikonloppuna..

Kuulostaa hyviltä teidän pääsiäisruoat! :) Me ollaan kans menossa mun vanhempien luo, saa nähdä mitä siellä on loihdittu ;)

Kyllä, Kirpula toisinaan saa herkutella :) se tekee vaan hyvääkin!

Täytyy vaan toivoa että tästä ei tuu tapa, varsinkin kun rakastan ruokaa ja herkkuja normaaliolotilassa ja nyt on jos pahoinvointi hellittää, syyskuussa ollaankin sitten ryhävalaan mitoissa :)

Nyt mä sain heseruokaa..pahaahan se on, mutku teki mieli..nyt sit ei tarviikkaan hetkeen mennä..onneks meidän kylällä ei ees oo hesee

Minun tekee mieli ketsuppia. Tässä kahen kuukauden aikana on menny sitä ihan tuhoton määrä. :D iltapalana kuitenki suolakurkkua ja pepperonia. Maistuisi mm. rullakebab tällä hetkellä.

Takaisin