Mielitekoja

Suolaisen himotus olisi.. Sipsit ei ole riittävän suolaisia. En oikein tiedä mitä tässä pitäs vedellä tyydyttääkseen suolan halun :D
 
Kävin viime viikolla hakemassa Lidlistä pähkinöitä ja samalla mukaan tarttu pussillinen merisuolalla maustettuja juureslastuja... ei ne nyt mitään älyttömän hyviä tai liian suolasia olleet, mutta kummasti se pussi tyhjeni sohvalla kirjaa lueskellessa :D

Mun tekee mieli irtojäätelöä, mut ei mitenkään että nyt just olis pakko saada, vaan lähinnä ootan että ne kesäkiskat aukeaa ja pääsee sit sieltä hakemaan jossain välissä:)
 
Mulla on nyt iskenyt jäätelö-halutus. Taas kannoin paketillisen jäätelöä pakastimeen, jotta sitä on edellisen loppuessa.. :D
 
Ja mä en normaalisti edes syö jäätelöä! Hyvä, jos yhden irtojäätelöpallon kupista syön kesässä. Nyt olen vedellyt parissa päivässä paketillisen aino-jäätelöä ja sitä ennen litran paketin suklaa-jäätelöä :D Lisäksi menee jogurttia yms. Kalsiumin puutosta?
 
Ainojädee menee meilläkin ihan niin paljon kuin jaksaa kaupasta kantaa :grin En tiiä mikä miehelle nyt on tullu, kun sekin on alkanut tykätä makeesta ja jädestä viime aikoina, muulloin ei juurikaan syö.
 
Se onkin kyllä niin hoikka, että ei olis pahitteeks jakaa myös näitä kiloja :wink
Vuos sitten kun karistelin ite kiloja, mulla oli tavoite -5kg ja miehellä samaan aikaan +5kg. Mulla lähti melkein 10kg ja miehelle tuli 700g :grin Ei tartu mikään siihen varteen...
 
Jäätelöä! Sitä tekee mullakin mieli. Ja oon varma, että lakua, inkivääriä ja cokista just siksi, ettei ne oo suositeltuja nyt. Sushista haaveilen nyt ja minun mies lupas tuoda sitä mulle jopa sairaalaan.
 
Suolaista teki mieli, niin söin sit Saarioisten kinkku-roiskeläpän jonka olin hätävaraks jättäny pakasteeseen... YÖK. ehkä mä nyt tän jälkeen jo uskon että nuo on ihan hirveän makusia.

Pitäsköhän käydä Hesestä hakemassa pehmis.... kun ois niitä alekuponkejakin:D
 
Kieli pitkänä kattelen mtv3:sta et millane ohjelma tää Grillikuume on :hungry: Muutenkin vähän lihanhimo tässä niin pitää sitten itteään kiduttaa hiukan lisää :)
 
Itellä tuli tänään 18 viikkoa täyteen ja ei oo ollu kun ihan alussa hetken että piti saada sitrushedelmiä mutta ei oo nyt moneen viikkoon ollu mitään. Kaikki makea kelpaa mutta niin kelpas ennen raskauttakin. Onko muitakin joilla ei oo mitään mielitekoja ?
 
Mulla ei ole ollut varsinaisia mielitekoja koko aikana. Samoin kun ennen raskautta on tullut himoittua jotain tiettyä pöperöä tai herkkua niin, et on sitä sit syönyt viikon kaks tauotta. Sen kun on saanut systeemistään pois, voi taas alkaa himoitsemaan jotain muuta. Nyt on ollut meneillään hedelmäsalaatti viikot :)
 
Takaisin
Top