Mielitekoja

Mun tekee kans usein mieli mehua, mustaherukkamehua. Mä en vaan pysty juomaan kovin paljon, kun tulee vaan oksu...
Mulla ei oo ollut mitään outoja mielitekoja, mutta herkkukurkut maistuu, vaikka ne ei yleensä mene juuri ollenkaan.

Minä juon heikolla hetkellä pillimehun, päärynän makuisen, kun tulee sellainen kunnon paha olo ja tuntuu ettei mikään mene alas. Yleensä pari hörppyä mehua ja olo paranee edes hiukkasen. Itse en normaalisti juo yhtään mitään mehuja juurikaan. Vettä vain :)

Kiitos Eleanora ohjeesta, täytyypä kokeilla! :)

Mun alkoi tehdä mieli valkosuklaa-juustokakkua. Miehen vanhemmat ja veli tulee meille huomenna päivälliselle, ni taidankin tehdä sitä jälkiruuaks.

Juustokakku on kyllä niiin hyvää aina :p ehdoton lemppari lienee mango päällysteinen :)

Toi oliskin taivaallista! Pitää laittaa muistiin, et löytyy kun leipomisvimma yltyy.
Mä en välitä niinkään niistä hyydytetyistä juustokakuista, vaan enempi tykkään noista uunissa tehdyistä tuhdeista juustokakuista! :) Joskus niistä hyydytetyistäkin saa kivoja ja raikkaita jälkkäreitä kyllä, mut kahvin kaveriksi ainakin suosin ite uunissa tehtyjä new yorkin malliin :wink

Mä en taas oikein ole innostunut koskaan uunissa tehdyistä. Tosin syön leivonnaisia todella vähän, joten se vaikuttanee. Korvapuustit, laskiaispullat, tietynlaiset omena- ja mustikkapiirakat kelpaa. Ja mokkapalat. Muita nirsoilen enempi tai vähempi :D

Mä tykkään sekä hyydytetyistä että paistetuista, mutta nyt tekee mieli just sellasta hyydytettyä. :)

Kun pystyiskin juomaan vettä, mutta ehei... kyllä sitä puolisen litraa saan väkisin päivässä juotua, mut sitten tulee kyllä stoppi. Kerralla ei mee ees puolta lasillista kun tuntuu että se jää kurkkuun pyörimään ja nousee ylös:< Mulla ei siis suolanhimo kyllä johdu liiallisesta juomisesta.. Oikeasti tosi ärsyttävää:S Mies halus toissailtana sipsejä, ja kävin sit hakee sille niitä Broadwayn sydän-sipsejä ja itelle normisipsit. Yh... ei niissä ollu tarpeeks suolaa! :D Meillä menee kyllä tää syömispuoli niin, että mies lihottaa mut, eikä minä miestä tässä samalla. Se on aina ollu tommonen herkkuperse.

Söin eilen veriappelsiinin, ja kyllä oli hyvää!! Inhoan appelsiineja ja aika epäileväinen olin ku maistoin tuota, mutta vitsit että olikin tosi mehukas:P noita pitää hakea kyllä enemmän.

Penteleen pääsiäisjutut tullu kauppaan taas. Mun paheeni in kinder-suklaa o_O en voinut sivuuttaa kamalaa himotusta kaupassa ja kinder lähti mukaan.. No maistu siitä ehkä 1/4. Mun pääsiäinenhän on pilalla, jos ei kinderit maistu! :D

Musta tuntuu kans, että vesi ei oikein maistu.. Vichyt ym menis paremmin alas, mutta kalliiksi sekin tulee jos niitä jatkuvasti ostelee. Tai sitten pitää laittaa vettä pulloon jääkaappiin, jääkylmänä se kyllä menee alas.

Mulle on nyt tullut joku ihan kamala mättövaihe :nailbiting: Perjantaina hain illalla töiden jälkeen meille pizzat, kun oli muka niin huonot eväät ettei ne nälkää vienyt. Mutta eilen tekis kans mieli pizzaa, tänäänkin vois syödä... Hirveetä tuskaa oli käydä eilen kaupassa, kun siinä oli kotipizza vieressä ja se tuoksu leijaili sieltä....... :arghh: Täytyy vaan yrittää hillitä itseään, en halua lihottaa itseäni ihan tieten tahtoen.

Onneksi mies hillitsee näitä mielitekoja :grin neuvolassa siitä oli puhetta ja sen jälkeen mies on pitänyt huolen, etten mä ihan mitä tahansa syö :rolleyes: mutta ihan hyvä!

Mulla ei oo ainakaan vielä tullut mitään yhtä mielitekoa, toisin kuin edellisissä raskauksissa oli toisessa mikrotetut karjalanpiirakat suolakurkuilla ja juustolla ja toisessa kirpeät karkit ja kahvi. Nyt mun tekee mieli hetkellisesti jotain, jota on sitten pakko myös saada, mutta sitten se ei kuitenkaan maistu tai jos maistuu niin sen yhen kerran. Ei tee mitään mieli mutta samanakaisesti tekee ihan kaikkea mieli. Ihanan vaikeaa :D

Ennen join vettä litroittan päivän aikana ja nyt ei oo maistunut, ei sitten millään.Väkisin oon yrittänyt juoda ja toivoisin että tämä vaihe menis nopeasti ohi, kun mua niin kovasti kuitenkin janottaa!

Mulla tuli jostain syystä eilen nenään tuoksu siitä vaahtokarkki sienestä ja herranjumala kun rupes tekee mieli. Mä syön yleinsä suklaata ja karkkei en juuri koskaan joten tää on tosi outo mieliteko. Noita vaaleanpunasia karkkisieniä muistan kyllä syöneeni, mut en todellakaan varmaan 7 vuoteen. No mies toi kaupasta sitten niitä ja parin ekan jälkeen ihan olin pettyny kun ei ne maistu hyvälle. Plääh! Miksi mikään ei maistu hyvälle ja kaikkee tekee kuitenki mieli?? berberistä..Ja tosiaan mitään ruokaa ei saa alas uudelleen seuraavana päivänä. Mies yritti vielä lohduttaa että toi uuden levyn sitä popkornisuklaata, mut ei sekään maistu enää. Kirottua. :smiley-angry016

Mimosa, ihan sama! Kaikkea himoitsee, mutta mikään ei kuitenkaan maistu "oikealle"! :D

Nomitä tulikaan sanottua miehen herkkuperseilystä... Olin eilen sen luona ja otin oikeen hedelmiä iltapalaks mukaan. Saunan jälkeen sit sanoin että nyt alkaa olla nälkä et mennään jo syömään etten pökerry. Ni mitä vielä... tämä haluaa grillille! Että ranskalaiset makkaralla sitten... annos oli kyllä pettymys, suolaa oli laitettu tasan yhteen makkarapalaan ja ketsuppui+ sinappi oli jotain ällöä vetistä halpisjuttua, kurkkusalaattiakin jopa ruokalusikallinen. Jos grilliruuat on nykyään tuota tasoa niin eipä tartte niitäkää hakea toista kertaa, teen ennemmin ite.

Käytiin äsken hakeen iltapalaa kaupasta (metripizzaa). Kattelin sit karkkihyllyllä just noita kindereitä, ei tehny yhtään mieli :o yleensä syön 5kg niitä pääsiäisenä

Mä syön kohta karjalanpiirakoita. Ihan lidlistä ostettuja, tuorepisteeltä. Karjalanpiirakat vaan on niin hyviä :p

Ai ku sais Turusta Martinsillan grillin makkaraperunat. Slurps.

Mä lopetin kahvinjuonnin joku aika sit kun ei sopinu mahalle, mut nyt raskaana ollessa se on alkanu tuoksumaan niin hyvältä, et tekis kauheesti mieli... Ja kahvijäätelö olis kans ihanaa.

Takaisin