Mielitekoja

Mäkin meinasin tänään hakea subin kun kuljin ohi ja sieltä tuli niin hyvät tuoksut, mut onnistuin vastustamaan kiusausta :D

Mä oon yleensä subien suurkuluttaja, mutta nyt en oo koko raskausaikana voinu ajatellakaan subin syömistä, kun on ällöttäny koko ajatus

Voi Subway club..! Taidanpa hakea ens viikolla ku itekin pääsen sivistyksen pariin täältä lomailemasta:) Mä oon kyllä yleensä ottanut joko tuon Clubin, tai sitten Meltin. Tonnikalasta tykkäsin kans joskus paljon. Mut eikö tuo nyt oo ihan terveellistä syötävää kuitenki? Ainaki siinä uskossa oon ollu :D

Mun teki hirveästi mieli makaronilaatikkoa, onneks äiti oli suunnitellu tekevänsä sitä tänään muutenki.. nami:)

Ei se subi periaatteessa niin epäterveellistä. Toki riippuu, mitä sinne leipäänsä ottaa täytteeksi ja majoneesiksi :) mutta onhan se nyt parempi varmasti, kuin moni muu. Itse ainakin syön hyvällä omallatunnolla aina subia - en miellä sitä roskaruoaksi :)

Club on ainakin kevyt subi ja hunajasinappi kevyt kastike, siis niiden subin omien merkintöjen mukaan. Luokittelen subin terveelliseks roskaruuaks, syön hyvällä omallatunnolla silloin kun tekee mieli. :)

Oukkei. Itse tällainen ikuinen nirso, niin varmaan aina tilannut turvallisen kalkkunan. Aina sitä miettii, että josko.. mutta sitten kuitenkin valitsee sen kalkkunan :D

Grillattu kana on mun suosikki, ja valkosipulikastikkeella, täysjyväleipään :P
Ja kaikki muut kasvikset paitsi oliivit. Namnam!!

Reissumies on kyllä tällä hetkellä suurin mielitekoni :D voisin syödä vaikka vaan sitä!

Mulla taas joku suolasen himo. Äsken söin kanapastaa. Sit alkoi tehdä mieli nakkeja, no niitä ei kotona ole... Ja nyt otin puolen tunnin tirsat ja hirmunen sipsihimo. Niitä broadway sipsejä. Voi hemmetti joutuuko kauppaan lähtemään o_O

Mullaki iltaisin vaivaa järjetön suolanhimo.. koko päivä (ja yö) tulee juotua kyllä vettä aikamoisella antaumuksella ja huimaa kans, joten tarvettaki varmaan on. Mies tuli vasta töistä ja jäi tää ruokailu vähä myöhempään.. ei pystyny mitään kokattavaa ruokaa edes harkitsemaan enää, pakko oli nakata ranut ja kalapuikot uuniin, tuli sitä suolaa aika rapsakasti lisättyä :woot:

Juu illasta alkaa aina "suolasen pula". Oisko sit tuon runsas juominen, et ihan tarvettakin suolalle saattaa olla. Mä taistelen, etten mee lähikauppaan sipsiostoksille. :D Jos vaikka koiran kans kiertäis lenkin, niin saa ajatukset ehkä hetkeks pois sipseistä...

Mulla menee päivän mittaan vettä 2-3litraa ja illalla varmaan vielä yksi litra kun tuntuu, että juoda pitäis vaan o_O

Kyllä mullakin varmaan 2-3 litraa menee. Ja menis enemmän, mut en illalla halua juoda yhtään enempää kun tarvis, ettei mee yöunet...

Mulla tulee ihan kamala olo illalla, jos en kiltisti vaan juo.. Mielellään sitä olis litkimättä vettä, jotta ei tarvis yöllä herätä!

Mulla menee kans tällä hetkellä vettä hurjasti, ja sitten sen tietää että yöllä täytyy nousta vessaan. Muuten on mieliteot aikalailla laantunu

Nelosella mainostetaan maraboun uutuus karkkipusseja ja olen niitä himoinnut aina kun mainos tulee. Mies repäs ja kävi hakemassa pussit :D

Takaisin