Voi Subway club..! Taidanpa hakea ens viikolla ku itekin pääsen sivistyksen pariin täältä lomailemasta:) Mä oon kyllä yleensä ottanut joko tuon Clubin, tai sitten Meltin. Tonnikalasta tykkäsin kans joskus paljon. Mut eikö tuo nyt oo ihan terveellistä syötävää kuitenki? Ainaki siinä uskossa oon ollu :D
Mun teki hirveästi mieli makaronilaatikkoa, onneks äiti oli suunnitellu tekevänsä sitä tänään muutenki.. nami:)
Ei se subi periaatteessa niin epäterveellistä. Toki riippuu, mitä sinne leipäänsä ottaa täytteeksi ja majoneesiksi :) mutta onhan se nyt parempi varmasti, kuin moni muu. Itse ainakin syön hyvällä omallatunnolla aina subia - en miellä sitä roskaruoaksi :)
Club on ainakin kevyt subi ja hunajasinappi kevyt kastike, siis niiden subin omien merkintöjen mukaan. Luokittelen subin terveelliseks roskaruuaks, syön hyvällä omallatunnolla silloin kun tekee mieli. :)
Oukkei. Itse tällainen ikuinen nirso, niin varmaan aina tilannut turvallisen kalkkunan. Aina sitä miettii, että josko.. mutta sitten kuitenkin valitsee sen kalkkunan :D
Mulla taas joku suolasen himo. Äsken söin kanapastaa. Sit alkoi tehdä mieli nakkeja, no niitä ei kotona ole... Ja nyt otin puolen tunnin tirsat ja hirmunen sipsihimo. Niitä broadway sipsejä. Voi hemmetti joutuuko kauppaan lähtemään
Mullaki iltaisin vaivaa järjetön suolanhimo.. koko päivä (ja yö) tulee juotua kyllä vettä aikamoisella antaumuksella ja huimaa kans, joten tarvettaki varmaan on. Mies tuli vasta töistä ja jäi tää ruokailu vähä myöhempään.. ei pystyny mitään kokattavaa ruokaa edes harkitsemaan enää, pakko oli nakata ranut ja kalapuikot uuniin, tuli sitä suolaa aika rapsakasti lisättyä
Juu illasta alkaa aina "suolasen pula". Oisko sit tuon runsas juominen, et ihan tarvettakin suolalle saattaa olla. Mä taistelen, etten mee lähikauppaan sipsiostoksille. :D Jos vaikka koiran kans kiertäis lenkin, niin saa ajatukset ehkä hetkeks pois sipseistä...