Mielihaluja ja ällötyksiä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Cocoa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaari osta kaupasta se valmis torttupohja ja lätkäise siihen täytteet. Itellä meni ainakin täydestä kuin väärä raha :)

Kaari mulla on ollut tuo kakkuhimo jo jonkin aikaa! Oon haaveillut pidempään kaupan sellasesta Poutapäivä -kakkurullasta, mutta nyt se himo on siirtynyt ihan suoraan täytekakkuihin. Eikä auta, kun fb:ssä on tullut ihan hirveästi vastaan jotain kakkuvideoita ja kuvia erilaisista upeista kakuista! :nailbiting: Vähän himoa saa helpotettua mansikoita mättämällä, mutta ei se ole sama kuin sellanen kostea, kermainen kakku!

No sehän se, saatiin vähän mansikoita, eikä se nyt ollut tosiaankaan riittävästi, kun niitä sellaisenaan söi! Täytyy kyllä ainakin niitä lättyjä jossain vaiheessa paistaa :P

Mä paistoin äsken lettuja, oli ihan pakko saada kun on tehnyt niin mieli viikon verran. Näin kun naapurit piti lettukestejä, niin en pystynyt pidättelemään. Huolettaa vaan vähän nuo sokeriarvot, söin meinaan melko satsin vaikkakin ilman hilloja ja muita päälisiä. Katsotaan olenko saanut tuon taaperon nukkumaan sillein, että pääsen mittaamaan sokerit.

Itsellä kans monesti este sokereissa. Sit välillä ärsyttää kun mies mainitsee syöneensä jäätelöä. Alkaa vaan tehdä samantien mieli kun on himo jäätelön perään. Ja kaikki makeaa menis.

Mulla on lihan himo vaihtunut jatkuvaan lettu himoon.. Lettuja mansikkahillolla :joyful:Joka päivä tekis mieli olla niitä paistelemassa :wideyed::joyful:

Argh.. Ne letut :P jospa huomenna jaksaisi paistaa...

Mulla oli pitkään niin, että liha ei oikein maistunut missään muodossa, söin kyllä kun oli tarjolla, mutta ei oikein tehnyt mieli niin kuin normaalisti. Nyt syön leikkeleitäkin jo jonkin verran. Ja pihvit maistuu :P

Suklaata voisin syödä vaikka miten paljon, erityisesti Fazerinaa ja Fazermintiä.

Suolaisista herkuista en oikein välitä just nyt, normaalisti tykkään joskus syödä sipsejä jonkun dipin kanssa, mutta nyt ei tee mieli oikeastaan ollenkaan sellaisia, outoa, mutta ihan hyvä vaan, jää nekin kalorit pois.

Hmm mua alkoi himottaa rapea vohveli mansikkahillolla ja kermavaahdolla kun te puhuitte letuista. :p
Ihme, mulla on ollut ensimmäinen kerta nyt kun makea ei oo maistunut.

Vohvelit! Nyt kun Miitu mainitsit, niin arvatkaa vaan tekeekö mieli hankkia vohvelirauta. Meillä ei sellaista oo juuri sen takia, että níitä varmaan menisi sitten vähän liian usein. Sama kuin voileipägrillin kanssa. Eilen näin tv:ssä grillattuja voileipiä, ja ilta menikin niistä haaveillessa.
Voi kun olis vielä ne alkuraskauden hedelmähimot. Nyt on hedelmistä haaveilu muutunut näemmä mahdollisimman valkoisen jauhon himoon :grin

Just eilen kävin ostamassa uuden voileipägrillin ja valintakriteerinä oli että siinä tuli vohveliraudat mukana.. Taitaa kuulua toi lettu-/ vohvelihimo tähän lähestyvän viimeisen kolmanneksen perusoireisiin :D

Herranjestas mä en muista koska olisin ollut näin kateellinen kenenkään ostoksista !! :grin

Joo voileipägrilli! :p
Voi että täytyis saada.. lämpimiä toasteja oi nam!

Se on muuten oikeesti tosi kätevä, me ostetaan yleensä leivät leipomosta ja ne aina jo seuraavana päivänä vähän kuivahtaa. Grillailemalla kuitenkin leipää syö muutaman päivän ja on ihan kun olis vasta tullut uunista :happy: .. Niistä toasteista ja vohveleista puhumattakaan :joyful:

Meillä on kyllä voileipägrilli mutta en jaksa kaivaa sitä kaapista. Teen sen sijaan leipiä paistinpannulla. Muuten tulee vastaavia mutta ei tule yhtä litteitä niin ei tule vahingossa syötyä liian monta :D Mulla ei kylläkään tee niitä mieli nyt. Ei tee oikein mitään muutakaan mieli... paitsi nälkä on tietty koko ajan...

Me myös ollaan tehty paistinpannulla noita toasteja mut ei oo yhtään sama tuntuma. :D
Nyt mulla tuli pakkomielle kyllä tohon voileipägrilliin.. Meidän oma sanoi itsensä irti tässä jokunen vuosi sitten

Mä oon kanssa haaveillu vohveliraudasta mutta ehkä syystä sitä ei ole meille ilmaantunut. Muurikka olisi et sais muurinpohjalettuja mut se on vaan niin kovin työläs. Nyt on jääkaapissa jo toistamiseen pirkan räiskäleitä :p

Ne Pirkan räiskäleet on myös jees! :p

Ja tänään tekee mieli fazerin Lontoo rae suklaata.. :smiley-angelic008

Mä paistoin eilen pekonia ja siinä rasvassa uitin ruisleipää :p meilläkin on voileipägrilli, mut siellä se kaapinperällä pölyttyy kun ikinä muista sitä ottaa käyttöön sieltä.

Takaisin