Mielihaluja ja ällötyksiä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Cocoa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon nyt saanut alas muutaman kerran kahvia, etenkin latte menee.
Mutta kyllä kahvi edelleenkin ällöttää ja teetä ehkä mielumin otankin.

Tuli mieleen kun joku sanoi ettei puuro pidä nälkää. Itsehän laitan normaalisti sekaan raejuustoa tai maustamatonta/turkkilaista jugurttia. Nythän on niitä ruokarakeita Valiolla mikä kestää keittämisen. Että sillä sais vähän sitä ruokaisuutta puuroon jos ei raejuustoa halua syödä.

Puuro ei tosiaan pidä kyllä nälkää sitten nimeksikään, mutta raejuusto puuron seassa toimii! :)
Varmasti ne ruokarakeetkin (Mifu?) olisivat omiaan sinne sekaan.

Mä oon kerran testannut Mifua ja sen jälkeen pelkästä mainoksesta meinaa lentää laatta. Vaikkei se mun mielestä silloin ollut pahaa. Mutta ei kyllä enää pysty :D Ite laitan rahkaa puuroon jos haluan tuhdimpaa.

Se Mifu oli aika sitkeää, sellaista kumimaista. :D

Mä kyllä oon tykänny mifusta, mut nyt mua inhottaa se mainos kun siihen on tullu se joku curryversio. Tykkään kyllä curryruoistakin mutta tää raskaus tehnee taas temppujaan. Mä käytän mifua aina palak paneeriin, paljon kätevämpää kuin kotijuusto. Mut nyt en edes ajattele sellaista :(

Tää on kyllä niin ärsyttävää että ruokien maku muuttuu raskaana. Tai minä tietty muutun mut kuitenkin. katkerin paikka oli edellisessä raskaudessa se kun olin koko kevään odottanut pehmistä. Nimenomaan pingviinikioskista koska muut on pahoja. Niin se vanilijasuklaasekoitus minkä aina ota, ni olikin vielä pahempaa kuin muiden pahat pehmikset :( nyt himpan limppareita jostain syystä, ni ne kans maistuu oudolle kuitenkin :( eilen ainoo mitä olisin halunnu syödä/juoda oli piimä, ja se ei pettänyt vaan oli ihanaa.. Ehkä sitten vaan juon sitä niin ei tarvi harmistua

Leipäjuusto/juustoleipä on kans hyvää palak paneerissa! Tosin mulle raskaus teki tempun ja pinaatti alkoi jälki-inhottaa, syödessä oli vielä hyvää mut sit alkoi ällöttää eikä enää pystyny seuraavana päivänä syömään ja nytkin etoo edes kirjoittaa :P

Ite oon kanssa ollut kahvin suurkuluttaja ja tää raskaus on tehnyt sen, ettei kahvi oo liiemmin maistunut. Nyt alkaa pikkuhiljaa jo voida juoda jopa kokonaisen kupillisen ihanaista elämän eliksiiriä :D Eipä sillä, huomenna alkaa rv 14, että on jo aikakin!

En ole kuukauteen pystyny syömään mitään lämmitä ruokaa okeastaan. Rehut kyllä menee. Kanan,pekonin lihan ym rasvasen ruoan haju kirjaimellisesti oksettaa.olen koittanu syödä bäkisin 2 palaa ruisleipää jossa juustoa ja meetwurstia. Appelsiinimehu on hyvää. Piimää voi juoda ja jugurttia. Ennen olen ollu teen juoja ja en ole koko raskausaikana nyt voonu sitäkää juoda.Muutoinkin ni mulla ei ole ollu sitä normaalia näläntunnetta kuukauteen ja siksi pitää vähän väkisin yrittää syödä.

Menossa siis 11rv

En juo kovin usein teetä, mutta kun yrttiteet on ei-suositeltavien listalla, samoin kuin meetvurstikin, niin olen sitten ollut kokonaan ilman. Meetvurstia kaipaan kyllä :( Ja kyllä se teekin olis hyvää välillä.

Piimään en koske pitkällä tikullakaan, sen verran yököttävät muistot on lapsuudesta, kun juottivat vesipiimää mulle, ajatuksena, että laihtuisin :( Leivonnassa se menee kyllä, mutta silloinkin täytyy melkein nenästä pitää kiinni kun purkin avaa.

Tomaattiin olen jo totaalisen kyllästynyt, samoin leipään. Ruisleipä menettelee vielä jotenkin.

Ootko Kyfi2017 siis uskaltanu syyä metukkaa? Mie oon jättän sen rakkausmakkaran kokonaan pois kun ei uskalla syödä sitä :(

Mulle on ollut yllätys kun salaattia pystynyt syömään ja tekemään. Viimeks ei puhettakaan mut sillei oli kyllä himo et pyysin porukoita tuomaan mukanaan fetasalaattitarpeet kun tulivat kotiin ekaa kertaa vauvaa kattomaan. Salaatti-inho alkoi Lidlin siitä pienilehtisestä salaatista, en voinut käydä lidlissäkään moneen kuukauteen sen takia :D kyllä sitä liittyy kaikkee naurettavuutta raskauteen :DD mut nyt tosiaan vähän jopa tekee mieli salaattia ja oon tehnytkin ja syönyt menestyksekkäästi

Miks mun tekee mieli kaikkea epäterveellistä..lämmintä ruokaa saan vaivalla yhen lautasellisen päivässä syötyä, sen jälkee ajatuski etoo..nyt o ne nakit unohtunu mutta tortillasipsit ja tacokastike tullu uusina mielitekoina, onneks sentäs näitä "huonoja" mielitekoja tulee syötyä vaan korkeintaan kerran päivässä, vois tulla liian paha morkkis jos yhtään useemmin söis!

Katsoin muuten eilen kaupassa jo karkkihyllyllä mitä kaikkea lakua ja salmiakkia täytyy pakata sairaalakassiin, ei yhtään ajoissa toki :hilarious:

Mulle tuli eilen kauhee himo snagariruokiin: hampurilaisia, lihapiirakoita, makkaraperunoita...En ole vielä toteuttanut visiotani, katson jospa tämä menisi vaikka ohi muutamassa päivässä :) Mutta jos himo on vielä vkloppuna päällä, niin aion hakea jonkun mätön!

Katsoin muuten eilen kaupassa jo karkkihyllyllä mitä kaikkea lakua ja salmiakkia täytyy pakata sairaalakassiin, ei yhtään ajoissa toki :hilarious:

Mulla kans epäterveellistä tehny mieli jos jotain. Ja samaa kattelin eilen, nii paljo salmiakki/lakritsi karkkeja et kaikkia ois tehny mieli, joten sairaalakassi varmaa muusta täytykkää :D

Mä pohdiskelin tässä yks päivä, että haluanko useamman salmiakkipussin sairaalakassiin vai haluanko kiertää kaikki mahdolliset irtokarkkihyllyt, jolloin saa laajemman valikoiman erilaisia :hilarious:

Pizzaa kyllä tekee poikkeuksellisen usein mieli. Kerran ollaan tilattu, vedin koko pitsan lärviin (tooooosi fiksua) ja laattasin kaiken ulos tovin päästä..money well spent.
Ja kaikki hiilari ylipäätänsä. Pasta, pullamössöleipä, croissantit. Auttaa tosi hyvin tähän turvotukseen ja ummetukseen. .
Ja hapankorput! Ne on toistaiseksi pysyneet aina sisällä!

Mulla on nyt vähän laantunut tuo roskaruoan himo, toki tekee mieli välillä, mutta menee ohikin sitten, kun ei heti saa. Mutta kyllä aika usein siintelee mielessä joku mäkkärin hamppariateria :P

Liikaa tulee kyllä hiilareita mätettyä, leipää ja pullaa jajaja... karkkiakin menee, mutta vähän onneksi.

Niin kauan ku lentää kaaressa suurin osa niin aion syödä sitä mitä tekee mieli. Luulen että roskaruoka himottaa senkin takia että on niin energiarikasta, kun on päiviä jolloin sisällä pysynyt ruoan määrä on hyvin pieni.

Juu Jomsuli, sun tilanteessa ilman muuta syöt mitä nyt milloinkin sattuu tekemään mieli ja mikä tuntuu pysyvän sisällä edes vähän! Tilanne on niin toisenlainen silloin, kun suurin osa tulee ulos :(

Toinen juttu mulla, kun en oksentele ainakaan vielä, niin jonkun verran täytyy edes yrittää syödä terveellisempiä vaihtoehtoja. Annoskoot on tosin pienentyneet melkoisesti, tulee huono olo, jos syö liian vähän tai liikaa. Aamulla kävin vaa'alla, kilo on tullut tammikuusta painoon lisää. Ei olisi nyt edes sitä vielä tarvinnut tulla, kun on ennestäänkin jo ainakin 20kg liikaa :( Siksi pitää yrittää vähän hillitä syömistä tavalla tai toisella jatkossakin, etten aivan totaalisesti räjähdä käsiin.

Takaisin