Mielihaluja ja ällötyksiä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Cocoa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä elän käytännössä hapankorpuilla, koskenlaskijajuustolla ja hedelmäpilteillä, että ei mullakaan hyvin mene.

Ziisus mikä närästys oli yöllä, kiitos terveellisen iltapalan. :(

Kiva kun menin eilen tytön päikkäreiden aikana lukemaan tän ketjun alusta asti. Arvaatteko mitä käskin miehen tuua kaupasta töistä tullessaan..? Missä x -pussin. Ja kyllä, söin sen yksin salmiakkeineen ( koska en muuta karkkia yleensä syö). Auttoi edes hetkeks huonoon oloon.

Kahvia mun ei tee mieli juua, hajukin ällöttää. Kylässä juon kupillisen mut ei se maistu samalta ku ennen:shifty:
Roskaruoka ällöttää tällä hetkellä, mutta oon alkanu haaveilla kunnon ananashampparista... Toistaseks kuitenkin (tonnikala)salaatti ja pasta on parasta. Ja felixin paprikamajoneesi tonnikalan kans, voi luoja miten hyvää!

Jalapenot nam..söin just ruisleipää ja jalapenoviipaleita päällä :p purkillinen menny vuorokauteen :D

En kohta voi vastustaa: ostin virpojille huomaamatta lakritsi karkkijuttuja ja osa jäi. Ne huutelee mua tuolla :'(

Voi ei Aneska!

Mulle huutelee hesen/mäkkärin roskamättö jatkuvasti :( Pitää muka vähän väliä käydä kurkkimassa siitä sovelluksesta, onko sopivia kuponkeja tullut >_< Onneksi on kymmeniä kilometrejä lähimpiin, muuten menis ihan mahdottomaksi :|

Mua taas ällöttää nyt kaikki roskaruoka, mäkki, pizzat ym ja keho hinkuaa kalaa ja raikasta salaattia. :p Mut tähän on ehkä syy siinä että tuota roskaruokaa meni, enkä edes kehtaa sanoa kuinka paljon! :joyful: Ja herkkuja.. :shy:
Nojoo mua taas ällöttää vähän kaikki niin äsken kyllä söin lihiksen, kun tuntui et kaipaan suolasta mut mikään ei mee alas. :shifty:

Jos mä saisin päättää niin eläisin tällä hetkellä pakastepizzoilla jostain kumman syystä. Niitä saa ilman pahempia ällötyksiä alas ja kaikki oikea ruoka tökkii. Täytyy vaan pakottaa itsensä syömään terveellisempiäkin juttuja, kun en usko että vauva pärjää pakastepizzoilla :grin

Itsellä myös jännä tuo, kun normaalisti tykkään salaateista ja kasviksista, nyt en söis millään :O Onneksi nyt pystyn kuitenkin syömään miltei mitä vaan ilman isompia ällötyksiä, ei vaan tee mieli oikein muuta kuin roskaruokaa :/

Esikoisen odotusaikana mä asuin Hesen vieressä:rolleyes: en silti käyny siellä ku muutaman kerran. Kesällä saatoin hakee niitä pehmiksiä kupongeilla kun oli 2 yhen hinnalla...

Niin ja mokasin kaupassa ku ostin salaattia sellaisen ison laatikon ku oli tarjouksessa. Otin kylmäsavulohella, eikö se ny ollu kieltolistalla? Vaihtoehtona oli caesar jonka jätin parmesaanin takia ja joku texas kana, ois pitäny ottaa se..

Niiinu, Kiitos vinkistä! Mikään ei oo oikein maistunut mutta tänään meilläkin tehdään uunibroileria riisipedillä. Jospa saisi ihan kunnon ruokaa alas. :)

Lilja, Tein itse saman virheen esikoista odottaessa! Ei onneksi käynyt kuinkaan. Ei oikeasti aina ihan leikkaa. :D

Mulla on tullut himo kaurapuuroon voisilmällä:joyful: Ja kahvi ei kyllä enää uppoa, sen hajukin on ällö:wtf:

Mäkin olen himoinnut kaurapuuroa jo varmaan viikon verran :) Nyt tuntuu että voisin elää pelkästään sillä.

Ilman kaurapuuroa aamuisin ei kyllä elämästä tulis mitään. :D Toinen mitä mun on pakko nykyään saada on krillimakkara.. tosin kalkkunaversiona.. en oo ikinä ollu mikään krillimakkaran ystävä, mut nyt näköjään oon. :D

Takaisin