Oikein mikään ei maistu enää sellaiselta kuin normaalisti

Miltei kaikesta löytyy joku sivumaku, mitä ei ennen ole muka ollut. Melko ärsyttävää! Joskus se sivumaku ei haittaa, mutta joskus taas tosiaan joutuu lopettamaan syömisen kesken, kun ei vaan pysty. On kyllä mulla jo laantunut esim. se jauhelihaällö, mutta silti jotkut hajut on edelleen kamalia (kuten se ulkokostea koira, johon en normaalisti kiinnitä huomiota ollenkaan, yöhh). Kyllä joidenkin ruokienkin hajut hieman vielä etoo.
Mitään aivan mahdottomia mielitekojakaan ei sinällään enää ole, roskaruoka kyllä edelleen huutelee välillä kovastikin :)
Suussa on jonkunasteinen paha maku miltei koko ajan, kun suuhygieniasta on hankala pitää kunnolla huolta yökötyksen vuoksi. Normaalistikin mun nielu on herkkä, mutta nyt vielä enemmän, ja silleen että se oikeasti haittaa

Pesen kyllä hampaat joka päivä niin hyvin kuin pystyn, mutta silti. Toivottavasti mun suu ei haise kilometrin päähän :O Syön kyllä aina ruoan päälle pari Läkerol Dentsiä, ja välillä silloinkin kun oma suu alkaa maistua pahalle. Paha maku korostuu, jos ei muista juoda tarpeeksi. Xylitol-Sisujakin kyllä syön muutaman päivässä :/
Sisujen kanssa olen kyllä huomannut sen, että jos on vähänkin semmoinen epämääräinen huono olo, niin Sisutkin auttaa siihen. Oliskohan se just se salmiakki tai lakritsi siinä, mikä sen tekee? Jokuhan kirjoittelikin aiemmin, että salmiakki auttaa etovaan oloon.