Mielihaluja ja ällötyksiä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ruusa#
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Uuniomenat :wideyed: nam! Mä haaveilenkin nyt omenalohkoista juustosiivuilla. Pitäiskö lähteä kauppaan... tänään käytiin jo hakemassa Liptonin sitruunajääteetä kun teki sitä niin mieli!

Mä ostin kaupasta tarvikkeet hampurilaisiin ja kana-halloumi-salaattiin:hungry: Avokadoa ainaski tulee salaattiin ja Ciabattaa lisukkeeksi!

Ja sitte mukaan lähti Ässä mekanix namipussi, After eight suklaata -50% hinnalla, Sibeliusleivokset (nekin alessa) ja vielä Paprika Pringles purkki:oops: En ees himlitse sipsejä kuin raskaana :joyful: Mies katsoi ihmeissään kun näki sipsit!
Niin ja 3 purkkia mehua (täytyi taas ostaa Luomu-versiota kun sitä mun suosikki red orangea ei ollu:shifty:)

Tulee kalliiksi jos mä käyn kaupassa raskaana:rolleyes:

Söin jo Ciabattaa oivariinilla, kermajuustolla ja avokado lohkoilla :happy:NAM! Suosittelen.
Niin ja tuossa Ässä Mekanix pussissa on onneksi sopivan vähän salmiakkia niin ei tule popsittua liikaa!

Se niistä susheista viikonloppuna, melkein mitään saanut alas oksentamisen ja etominen takia, niin ei alettu edes tekemään :shifty: syödä pystyy: riisikakut, viili, kurkku, porkkana ja appelsiinimehu.. Monipuolista :rolleyes: ja hedelmäkarkkeja + salt & vinegar sipsejä! Töissä lounaalla väkisin piti tofua ja nuudeleita syödä.

Kyllä nää vaihtuu nopeesti. Kahvi ei oikein mene enää alas, on nälkä mut ei oikein tee mieli syödä mitään kuitenkaan..

Muaki ällöttää suklaa! En yleensäkään oo mikään suklaanystävä, mutta nyt meillä lojuu kaapintäytteenä joululta monta rasiaa suklaatao_O Suolakeksit ja salmiakki on semmosia, mitä tekee mieli. Salmiakkia en oo uskaltanu kerralla paria enempää syödä, vaikka tekis mieli popsia koko pussillinen.

Nuudelit ja kanakastike... :p Ei tarvitse varmaan kertoa mitä söin tänään töistä päästyä.

Ja arvatkaapa mitä tänään odottaa jääkaapissa, vaikka ajatus ei ole mitä miellyttävin...
Mitkä mielenmuutokset? En ymmärrä mistä puhutte... [emoji23]

Eilan ja tänään oon vetäny kaupan hampurilaisia, cheddaria ja ketsuppia, hampurilaiskastiketta. Omenamehua menny monta litraa ja päälle toffee centereitä. Vaikka ne ulos tuleekin niin kauhee himo niihin tullu :D nyt pitäis saada mars jäätelöä jostain hih

Se vihreä "viilis", oliko se nyt omena-päärynä.. Voi mikä himo tullu siihen :D piti kaupasta hamstrata monta purkkia ja miestä huvittaa nämä mun mieliteot :')

Oi se oiskin hyvä! Mä oon ostanu vaa päärynäjogurttia :hungry:

Appelsiinimehu!!! Ja kuuma kaakao!!! Varsinkin appelsiinimehua voisin juoda koko ajan :o ja ennen raskautta join tosi harvoin mehuja.

Tee ällöttää tosi paljon jostain syystä ihan sama mikä maku :o ennen raskautta join teetä monta kuppia päivässä.

Salmiakki ja lakukarkkeja tekee myös tosi paljon mieli enkä oo uskaltanu yhtään syödä niitä. Just ennen plussaamistakin halusin vaan salmiakkia vaikka en yleensä niin paljon tykkää siitä! xd

Täälläkin miestä ihmetyttää miten mulla voi tehdä mieli juustoa ja omenaa, varsinkin kun tää täkäläinen juusto ei vedä vertoja Suomen herkuille. Yritin selittää että voi kuule tehdä seuraavina kuukausina mieli vaikka multaa, en minä sitä päätä :grin
Kahville tuli täys stoppi, ei mee enää edes se aamukahvi joka km raskaudessa upposi kuitenkin. Onneksi edes tee maistuu!

Eilen tuli eka sellanen nyt on ihan pakko saada syödä juttu, nimittäin jäätelöä. Kävin kotimatkalla ostamassa jätksin ja söin hätäpäissäni sen autossa ettei lapset huomaa :D mies lähti illalla vielä kauppaan ni pyysin litran suklaajäätelöä. Vedin sit jätksiä ja banaania onnessani illalla.

Mä kävelin eilen hirveässä pakkasessa 4 km kauppaan ihan vaan siksi että saisin pekonia. Tein sitten ragua ja nyt olen onnellinen. ;) tuntuu tekevän mieli vuorotellen hedelmiä ja tulista ruokaa. Voisin elää lammascurryllä ja kirpeillä omenoilla.

Mulla tuli melkein heti plussan jälkeen stoppi kahville ja teelle. Nyt maistuu omenat ja jäätelö. Myös salmiakkia tekisi jatkuvasti mieli, muutamaa enempää en kuitenkaan uskalla syödä.

En oo muistaakseni kirjoittanut tänne vielä kertaakaan, joten teen listan :) 10+1

Mielitekoja:
- frosted flakes murot
- puolukkavispipuuroa
- porkkanaraastetta
- omenaa ja maapähkinävoita
- fruitie (mansikka mango banaani avokaado ja appelsiinimehu)
- b&j cookie dough jäätelö
- porkkanakakkua (tänään leivon!!!) :woot:
- hapankorppua ja tulista hummusta
- kylmää mustaviinimarjamehua
- katkarapu nuudelit
- guacamole
- ritz keksit ja oltermanni juustoa
- pastasalaattia (reilu satsi viikonloppuna on jo syöty!)
- perheleipurien makupalat + voi + kaneli + sokeri

Ällötyksiä:
- kuumat juomat
- sinappi ja kaikki etikkainen
- kananmuna
- ruisleipä
- subway
- leikkeleet

On tää raskausaika kyllä mielenkiintoista :wink

Kaihoten lueskelen näitä teidän mielitekoja.. Itse edelleen syön sitä mikä vähiten ällöttää. Tosin tällä viikolla saanut duunissa ihan ruokaakin syötyä. Tosin kasvisruokaa, lihaa en oo syöny kolmeen viikkoon. Rv 9+2

Takaisin