Menkat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Multa tulee kans ja polttelee munasarjoja... ja hiiiiiiiiimottaa. :D Ja noilla ovistikuilla sain varmuuden ja tiedon, et on melkoisen tarkka kierto. Paitsi ny viimeks... :p

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mulla kans tulee paksumpaa vuotoo ja nippailee munasarjoja. Tää kierto on nyt ollu kyllä ihan ihmeellinen, kun en oo bongannu ovista. Tai en oo varma oliko se jo heti menkkojen jälkeen vai vasta viikko-pari myöhemmin...? Eli uskon etten nyt raskaaks tule, mutta jos tuunkin, niin se on sitten tarkotettu niin! :thumright

Hah.. Tekeehän tuo toki mieli muulloinkin, mut oviksen aikaan erityisen paljon.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mul on kans toi limajuttu. Tosin nyt vast se on jotenkin paljon selkeempi kuin ennen näitä kahta jo olemassa olevaa muksua :rolleyes: Ja oviksen (oletetun) perusteella menkat alkais 26. tai 27. päivä et niitä odotellessa (tai tärppiä).

Kyllä ne menkat taitaa sieltä tulla. Paleltaa, päätä särkee ja rinnat ja vatsa ihan turvoksissa.

Huomenna olis tarkotus alkaa metsästeleen sopivia talopaketteja ja yhteystietoja. Josko tää asia etenis ja pääsis keväällä raivaan tonttia auki ja ehkäpä syksyllä 2015 muuttaan täysin uuteen omaan taloon. :)

mä laskin ovulaatiolaskurilla oviksen sillon ku tyttöö ruvettii tekemää.ja aika hyvin se paikkasa sitte piti kerran nyt meil tytsy on.tuol vau.fi sivul oli se ovislaskuri.

Mä tunnistan ainakin haluista oviksen. Alan katsella sillä silmällä ihan jokaista potentiaalista kadun tallaajaa, joita en normaalisti edes vilkaisis, ja odotan vaan miestä kotiin tms. Se on jopa vähän häiritsevää :D ei jää ainakaan hyödyntämättä.

Känkkis et oo ainoo :D..mieki ihan pihalla ovujutuista kun ei mitään ite huomaa :D..tosin täälä jossain sivulla on joku laskuri et joka laskee ovupäivän..en tiijä sit onko se luotettava vai tuleeko mennen tullen huijatuks :D

on se keijuli luotettava,mä sillon sillä laskin sen ovulaation ku tyttöä ruvettii suunnittelemaa,ja kuten huomaa niin oikein laski.

Toimiihan se, jos on säännölliset menkat.

Mulla pitäs alkaa keskiviikkona menkat, ja kyl niin toivon et ei alkaskaa ja pärähtäis plussa :smiley-angelic001

Jäde..joo..mie täs vähän jännään kun miun kierto on 28pvä jos ei heitä yhdellä päivällä..ja tänään ei oo ainaskaa sellasta tuntemusta ollu et alkais menkat....Ooon huomannu et minuu on närästäny aikas turhan usein ja väsyttäny ihmeen paljon..jos ei huomen eikä maanantaina ala menkat ni sit joutunee tekee tiistain raskaustestin..Sanoisko et jännittää sopivasti mut kuitenki varautunu et alkaa menkat et ei tuu isoo pettymystä ....HUH! :)

Ylläripylläri, täällä alko menkat torstaina. Mutta, kun tuossa asioista puhuttiin miehen kanssa, niin voipi olla, että aletaan yrittään toista tässä syksyn/talven aikana. Jutellaan pankin kanssa tästä talon rakentamisesta ja sitten mietitään mitä tehdään. Töihin mun joka tapauksessa tarvis sit mennä, kun talo rakennetaan. Jää haaveeks taas toi yrityksen perustaminen... o_O Ja kun en haluis enää takasin vakityöpaikkaani, niin tarvis ettiä sit uus työpaikka. Siitä se ajatus sitten lähti, että josko pistäis toisen aluille ja asuis tässä sen aikaa, että pääsen sitten hakeen mieluisaa työtä TAI perustaan sen firman. Katotaan, katotaan... :rolleyes:

mullakii alko menkat pitkästä aikaa,tai onhan ne jo varmaan lähemmäs viikon kestäny.nyt mietin sit et onkohan se kierukka kunnolla paikallaa kun eka koski pitkää ja paljon ennenku ne menkat alko.täytyy nyt katella ja kuulostella.

mie kun tein viime vuonna raskaustestin kun rupesin tyttöö oottaa..ni tainnu tajuta ees et testitikku näyttää kahta viivaa ku tein toisen seuraavana aamuna...toisen tehtyä näytin viel miehelle et KATO :D...minuu nyt jännitää iteasias huomattavasti enempi kun ootan tiistaille et jos ei menkat ala et onko täs raskaana vai mitä täs nyoikei o :D :D

mä soitan tänään e-neuvolaa et repii hittoo ton kierukan,hiuksia lähtee tukottain,alaselkä ihan julmetun kipee,eilen illalla tunsin langan kärjen tuolla jossain,pisti aika ikävästi.sinne meni 130e kankkulan kaivoo.nyt en ota mitää ehkäsyä,tolla seksin määrällä riittää kyllä kortsu,ainut vaan et taas pitää ruveta syömää lääkkeitä niihin runsaisii menkkoihin.

Takaisin