Menkat

Ui jui täällähän on jännät paikat. Päästä meidän jännityksestä pian Keijuli :)
 
Aika paljon tuntuu monilla olevan kierukan kanssa ongelmia.

Peukut pystyssä Keijulin puolesta :) Tässä meinaa itselläkin vauvakuume nostella kovasti päätään kun lueskelee vauva uutisia ja jännäilyjä! Lisäksi aika paljon vauvoja tiedossa meidän lähipiiriin tulevina kuukausina :)
 
mä san nyt sit varattua ajan sinne kierukkakontrollii...epäili se täti et toi kierukka ei olis ees paikallaan,kun koskee niin paljon alaselkää ja lantioo.harmi vaan et sen ajan sain vasta ens kuun puoliväliio_O
 
Voi vehnä..oiskoha pitäny malttaa odottaa aamuun testin tekoo..hätäpäissän äskeni tein testin joka näytti ---- | en raskaana. No ostin mie kolme testii et pitä ee aamul tehä uusi...ja mul on aamuisin hieman huonoa olo ollu ja menkat 4pvää myöhäs :O
 
Mul oli viime kierros kolme päivää myöhässä ja vähän etoikin... sit tuli menkat toden teolla. Voi että harmitti ettei napannut ja tälle kierrolle ei ehditty pupuilemaan otolliseen aikaan ku kerran. Nii ja kerta riittää vaa tuskin meil ku esikoistakin tekemällä tehtiin puolitoista vuotta. Jospa aamulla Keijulilla napsais.... :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
voiskohan tähä sanoo et toivotaan parasta pelätään pahinta...mulla ton pikkusen pahanolon lisäks on juilinu vähä alavattaan...saa nähä käykö miulekki samalla tavalla ku siule sinbbu :O..heemotha täs ruppee kärventymään ku menkat myöhäs ja ei olevinaa raskaana..peijjoona sentäs...:/
 
Sinbbu..miul kävi niinku siullekki..alko nää prkeleen menkat..iha sillee snadisti hatuttaa. Noh eiku vaa uutta yritystä kylse viel joskus tärppii :)
 
Vauvakuume alkaa täälläkin nostella päätään...kääk! Raskaus oli viimeks rankkaa aikaa, samoin pikkuvauva-aika. Olis toisaalta kiva nauttia elämästä yhden ihanan taaperon kanssa ennen seuraavaa lasta, mutta ehtiihän sitä kai sen jälkeenkin...? Vai onko se sit tuplasti rankempaa...? Kääk! Tällaisia pohdintoja tänään...:)
 
Mä myös olen paljon pohtinut omaa jaksamista jos vielä yksi lapsi tehdään. Lähinnä juuri raskausaika ja univelat pienen vauvan ja kahden isomman kanssa mietityttää. Toisaalta nyt on ollut aivan ihanaa kun nuorempi on tullut vuoden ikään, seurailla hänen ja isosiskon touhuja. He tykkäävät toisistaan niin paljon, vaikka tietysti eripuraakin joskus on. Eli jos nyt vauva vielä halutaan, kyllä se on tarkoitus saada aluilleen vuoden sisällä ettei ikäero sisaruksiin käy turhan suureksi :)
 
Pikkasen kierto sekaisin.
Viime alkukuussa oli ekat menkat, ja ajattelin että kohta alkaa toiset mutta ei. Tänään onkin tullut oireet ovulaatiosta (tässähän olis siis mahikset kolmoseen :laughing002 no ei vaa) eli siis menkkojen alusta 28 päivää, meneekö tässä nyt sitte toiset 28 päivää ennenku seuraavat menkat alkaa :grin
 
täällä oli ja meni nuo menkat...vauvakuumetta tuntuu pukkaavan todenteolla...sunnuntaina pääsi iso arrrrrghh huudadus kun oon noita pikku vauvavaatteita myynyt niin..sit kävi yks mamma ostamas joka oli viimesillään raskaana..iiiihanan iso masu oli :)..sit käytiin kävelyllä niin yks mamma käveli ison masunsa kanssa vastaan...ja viel leikkikentällä oltiin miehen ja tytön kans ni sielläki oli mamma ison masun kanssa..HUOH :)
 
Kerron nyt tännekin jos joku ei naamakirjan puolella ookaan, eli tiistaina meni kesken mulla. Tänää kävin tarkistusultras ja todettii keskenmeno, kohdussa ei mitään raskausmateriaalia, limakalvo paksuhko joten se sit siel vuotelee aikansa. Ihmettelen et kipuja oli vähän eikä ne ollu voimakkaita, selkeitä supistuksia kuitenkin, ja vuotoki on niukkaa. Nyt sitte oottele hcg-tuloksia ja tietoa koska seuraavaan kokeeseen. Nyt pitäs sit oottaa et arvot laskee ja yhet menkat tulis (että kaikki materiaali varmasti poistuu). Sitte uutta yritystä. Itkeny oon silmät päästä monta kertaa, mut silti pelkään et romahdus vasta eessäpäin:sad001

Onneks on mies ja nää jo olevat lapset, ni saa ajatuksia vähän muuhunkin hommaan.
 
Voi Bettie, pahoittelut täältä ja isot voimahalit! Onneksi sulla on kaksi pikkuista kotona jotka tuo lohtua ja vie myös ajatuksia pois surullisesta asiasta. Jaksamisia sinulle!
 
Kiitos Orvokki81 :Heartred Sain hetki sitte kuulla, et se hcg-arvo oli älyttömän alhanen 12 vaan, eli kotitesti näyttäs jo negaa. Joko se on sitte lopettanu kasvamisen ennen ku ehti kunnolla alkaakaan tai sit (tuli mieleen) oliki tuulimuna. Sitä nyt ei vaa enää voi tietää mikä se totuus oli. Ens viikolla kuitenki vielä labraan, arvo pitäs saada laskee alle 5 ennen ku lääkärit on tyytyväisiä. Täytyy huomen varailla sinne aikaa.
 
Mulla on Bettie ollut 2 tällaista vastaavaa tapausta ennen kun kakkonen tärppäsi. Pahalta tuntui myös itsestä, mutta kumpikaan ei onneksi fyysisesti ollut kova koettelemus. Mun tapauksessa puhuttiin että munasolu oli yrittänyt, mutta ei ollutkaan pystynyt tarttumaan kohtuun. Ja se pelkkä ns.hipaisu sai aikaan positiivisen testin ja viivästyneet menkat.
 
Pahoittelu täältäkin Bettie ja voimahali :Heartred Onneks sulla on siellä pikkuiset ikiliikkujat viemässä ajatuksia muuallekkin. Kovasti voimia ja tsempit uuteen yritykseen! :)
 
Apuaa, täällä aristaa rintoja. Liekö sit varhainen raskausoire vai tulevien menkkojen enteilyä? :rolleyes: Aikasemmin tänään vihlo välillä ilkeesti kohdun toista reunaa. Tulevalla viikolla pitäis alkaa menkat ja hieman jännittää, että joko ne jää välistä. :eek:
 
Mulla rintojen aristus on yleensä merkki menkoista, mut se aristus alkaa muutamaa päivää ennen menkkojen alkua (n.3-4pv).
 
Takaisin
Top