Menkat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voih... :( sympatiasydän sulle! ( täl kännyapsil ei voi ku tykkää)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mullakii alko tänään menkat eli kierto kesti 31päivää. Potuttaa ku tiedän et ei nää ehi ohi menee ennen torstaita:smiley-angry003 Se siitä kunnon kanipäivästä :/ Alunperin laskeskelin ovistuntemusten perusteel et ois alkanu huomen vast, mut päivällä meni pielee. Mut nyt ainaki oon varma et milloin on se hetki kierrosta, tulihan se nytkii hyödynnettyy mut meil tää on aina ennenkii kestäny :sad001.

Tovotaa Keijuli sulleki parempaa onnea seuraavasta kierrosta.
 
Bettie..ei miullakaa näy loppuu ennen torstaita ja nää helteet vielä HUH HUH!! Nää helteet vielä menkkojen lisänä ni jipii..täälä täytyy tunnustaa et täälä on pupuiltu kyllä liianki usein :D...pitänee muuttaa sit menkkojen jälkeen tahtii USEASTI muotoon :D..ihme jo eis rupee tärppää peijjoona sentäs...Mulla on raskauden jälkeen noi menkat säännöllistyny väli on 28pvää..
 
Juu menkat kyl pahentaa tota kuumuuden tunnetta entisestään, lisäks ku siteet hiostaa ni voikun kiva.
 
täälläkin menkkoja ootellaan... huomenna alkaa uus liuska pillereitä, ei oo menkkoja välipäivinä näkyny. tähän asti on kyllä tullu aina!
 
Kannattaa varmaa testi tehä pian jos ei ala, ku ei pillerit oo hyväks jos vaik oot sattunu raskaaks tulemaan :)
 
en kyllä jaksa raskauteen uskoa... kaikkihan toki on mahdollista :) toivottavasti menkat alkaa,tai sit niissä on vaan joku vika tässä kuussa ;)
 
Juu kyl meillä yritetään :) Mut edellisis meni kummaski 2 vuotta ja nyt ku ei imetyskään oo viel loppunu ni voi vierähtää (madella) pitempää.
 
Näin! Ehkäsy petti... :eek: Kierto onneks melko pitkällä, että tuskin tulee lasta eikä paskaa. :grin
 
No en nyt tiedä olisko sitten niin jee. :grin Se isompi asuntokin olis tosi kiva saada ostettua tai rakennettua ja lainaa ei saada, jos en töihin mene ja ole siellä jonkun aikaa. Onneks mies on nyt kumminkin huomannu sen, että on enemmän pojan kanssa! Ja muutenkin menee nyt tosi hyvin meillä, niin ei sinänsä olis mikään kamala katastrofi, jos nyt raskaaks tulisinkin. Menee vaan hermot tähän vuokra-asuntoon ja naapureihin... :angry3
 
Minä haluan vauvan mutta en tiedä kuinka niitä tehdään!!! Kaikki kuukautiskiertoon liittyvä on niin sekavaa että hoh hoijakkaa. Jotkut kertoo että tietää millon ovuloi? WTF mistä sen tietää.

nimim. yksivuotiaan äiti
 
tilaappa mammaksi.fi ovistikuja kasa ja ala aina menkkojen loputtua tikuttamaan. Venaa muutama päivä ja sit tikutat nii kauan, et bongaat oviksen. Saat käryn kierrostasi. Mä tikutin viimeks huvikseni viis päivää menkkojen loputtua nii oli jo ovis tuloillaan ku antoi haamua ja sit vahvistui. Mul oli yleensä ovis yli viikon päästä menkkojen loputtua.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä tiedän oviksen siitä, että silloin tulee sellaista paksumpaa limaa pari päivää, ja molemmat lapset ovat saaneet alkunsa tällä tietämyksellä..
 
Takaisin
Top