Menkat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
NO EIPÄ! Mulla kato särki vähän päätäkin ja turvotti muka lupaavasti puhumattakaan mahtavasta kesäaivastelunuhasta, joka kesti just tuossa kohtaa, ku menkkojen piti alkaa, ni pari päivää.. Kyl täällä vaa vuotaa tääkin hurtta.... :smiley-angry019
 
Jaa no ei ne menkat sit tullutkaan ja kivutkin loppu. :eek: Mitähän tää nyt taas meinaa?? o_O
 
Hah.... :D mä melkein nauran ääneen täällä... mammat jo vetelinä onnesta et taas joku elomamma odottaa... :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
T E S T I !

"Mulla ollut nyt kohta kaks viikkoa järkkyä jomotusta selässä ja alavatsalla. Menkkojen pitäis alkaa viikon päästä ja oon ihan varma, että huomenna, ku pitäis mennä pankkiin ja 70v. juhliin, niin oon ihan kuollut menkkakipuineni. :smiley-angry002"


Kirjotin tolleen tua aikasemmin. :grin Siis ei pitänytkään menkkojen viä ees alkaa, mut jomottaaaaaa! :sad001
 
Ja mun vanhempia viestejä näköjään. Liian vaikeaa palata edelliselle sivulle lukemaan juttuja.:grin Mie pistän helteen piikkiin, kun se tän äitiyden lisäks pehmentää pään :p
 
Mie jännään notta alkaako miulla menkat ylihuomena eli siis perjantaina. Ei kyllä ihan ovulaatio päivänä sekstailtu mut kuitenki kummankin puolin ovupäivää..Meillä ois perjantaina vielä 5v hääpäivä jotta jos menkat alkaa ni täts it..kivaa hääpäivää ukkokulta vaan...burana lista käyttöön et selvii kivusta....:)
 
Nonii, täällä lorisee taas niinko sangosta kaatamalla. Arvatenkin ja ihan hyvä vaan. Mua vaan ihmetyttää, että miks nää on nyt näin paljon runsaammat nykyään? Tasottuuko edes enää koskaan? :eek:
 
Jozzuuh..miekin kovasti toivon et ei alkais mut miun huonolla tuurilla ne alakaa...no se jääpi nähtäväksi :)
 
Keijuli meillä on ens viikon torstaina kans 5v-hääpäivä ja laskujen mukaan menkat on silloin täälläkin kylässä (paitsi jos ne ei tuliskaa :smiley-angelic001 ). Oireet on kyl vähä sen suuntaset et on tulossa :( . Ja Onnea muuten teille :)
 
Kiitos Bettie...Näköjään tuo helle pehmentää päätä että laskupää taas näköjää heittelee että viimestään sunnuntaina pitäs menkkojen alkaa..mulla ei kyllä oo mitn menkka särkyjä ollu vielä..paitsi "alavatta" huomasin et hieman kipee kun peiton alle illal sukelsi :D..ainii ja ikuinen alaselkäkipu :/
 
Bettie onnee kans teille...hääpäivän vietto meni mainiosti käytiin syömässä päivällä kolmisin. Ja sit illalla kaksin miehen kans muutamalle oluselle..Hyvää teki irtaantua kaksin kotoonta. Nyt jännittää et alkaako huomenna ne pirulliset menkat...
 
Taitaa nää helkkerin menkat alkaa ku jomottaa alamasuu siihe malliin..ootan vaan et millo "hana aukee" ja alkaa taas siteiden kans sähläys....pikkasen on hermotki kireellä kun tää kauhee helle on..on saanu viime yönä hikoilla ku "pien sika"ja pyörii lakana loukkuun ittesä..huh..
 
Takaisin
Top