Menkat

Tein muuten raskaustestin varmuuden vuoksi, kun mulla tosiaan yhdet menkat tuli joskus lokakuussa ja toisia ei sitten oo kuulunukkaan. Lisäks mulla oli joulun aikana heikotusta ja pahaa oloa niin pakko oli varmistaa. Negahan sieltä tuli ja helpotus. En ihan olis halunnu lapsia vuoden ikäerolla, kun sen verran vaativa tapaus ollu tää eka. Näköjään kierto erittäin sekaisin eli vaikka mulla menkat alko niin lyhyeen jäivät.
 
Mulla ei ole vielä alkanut menkat ja jännittää jonkun ihmeen takia ihan kauheasti ens tiistai, kun laitetaan se kierukka :scared001Hassua, kun on kuitenkin selvinnyt 3 synnytyksestä ja yhdestä kivuliaasta keskenmenosta..
 
mulla Bettie ihan sama,tulee sitä rusehtavaa vuotoa.kaikenlisäks välillä on pahoinvointia mut raskaana en varmasti ole.pitäs soittaa aikaa sinne lääkärii pillerikontrollii ni samalla kyllä sanon noista ihme menkoista ja kivuista,itekkii meinasin et jos on joku tulehdus.miehelle eka sanoin et ne on ovulaatiokipuja mut nyt en ole uskonu siihen enää aikoihin.
 
Luojan kiitos mä sain synnytyksen jälkee normaalit menkat,sitä ennen tosin oli ihan sairaan runsaat.

Soitin sinne perhesuunnitteluneuvolaa sitä pillerikontrolliaikaa,no en saanu sitä vielä mut se täti siellä sano et noi alavatsakivut ei oo normaaleja.kävin sitte labrassa kusitesteissä ku se täti epäili et olis joko virtsatientulehdus tai klamydia,no klamydiaa ei oo kun se on jo raskauden aikana testattu eikä mieskään ole 100% käyny vieraissa.
 
Mulla marbles oli ekat, saa nähä onko nää toiset kanssa. Tuntu, et koko ajan saa vaihtaa sidettä. Ihan ku ois ollu taas takasin laitoksella nyytti sylissä :D
 
Hillevi mullakin myös ekat ja ainoat lokakuussa eikä oo sen koommin näkynyt. Myös raskaus suljettu pois nega testillä :p blaah.. Voisivat tulla, hormonit saattais tasaantua..
 
IceCream mullaki on kans noita alavatsa kipuja mutta järkevää selitystä tälle ei ole... ?
Menkat tulee ihan normaalisti mutta oon huomannu et paljon kivuliaammat on kuin ennen...
 
mun pitäis soitta niitä mun labrantuloksia mut näköjää soittoaika loppunu 11.00.siispä maanantaihin menee.
 
Toivottavasti kaikilla teillä, joilla menkat jo tulee, rupeaisivat ne menkat säännöllistymään! Siinä tosin voi vierähtää helposti vuosikin. Ikävää kyllä, jos on jotain ylimääräistä kipuilua. :sad001

Täälläkään ei ole vielä ollut mitään merkkejä menkoista. Toivottavasti pysyvät poissa vielä. :)
 
Nää kivut ei johdu menkoista vaan jostain mistä en tiiä.yleensä nää kivut häviää menkkojen ajaks,paitsi tänä aamuna tuntu et lantio räjähtää.ja nää menkat on nyt sit taas runsaat ja joutunu ottaa niit vuodonvähennys lääkkeitä
 
ööö..cyklokapron,auttaa runsaisii menkkoihin.meni ennen päivässä niitä 10,nykyisin selvii neljällä.
 
Hmm, no eihä siin. Oispa ollu moiset kivoja aikoinaan. No ois varmaan nytkin. Ketuttaa, ku sänkyki oli veressä, ku tulvi siteen yli, murrr.
 
juu.mä en pystyny olee jalkeilla ollenkaa menkkojen aikaa ku oisin vuotanu kuivii.hb laski 130->80
 
Juu no ei ihan noin paha oo täällä. Pari ekaa päivää on kyl kamalia. Mul iskee julmettu päänsärky, ku verta vuotaa niin paljo. Näköjään vois olla viel kökömpiki olo.
 
Tein nyt sitten varman ratkaisun ja hain minipillerit, enkä sitä implantaattia. Näillä ny sitten pärjää kumminkin ihan hyvin sen aikaa, kun haluaa taas lisää lapsia. :)
 
Apua. Menkat ollu viimeks marraskuussa ja imetys jääny samoihin aikoihin ja nyt niitä ei kuulu ei näy. Ehkäsynä on kondomi ja mietin että pitäiskö huolestua ja mennä gynelle? Muutenkaan ei oo ollu missään puhetta, että koska uudestaan. Jälkitarkastus kun oli ok.
 
Takaisin
Top