Menkat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dämmit.. siihen malliin juilii alaselkää, et eiköhän ne menkat varmaan ala taas ajallaan, eli ensi viikolla. Ollapa väärässä... :D
 
Kyl se on meilläki arkipäivää et mies ostaa samal siteitä tai pikkuhousunsuojia ku kaupassa käy. Must ihaninta on se että mies aina rouvittelee mua muille minusta puhuessaan ja usein myös ihan kotosalla perheen keskenkii. Se antaa jotenkin niin arvostetun tunteen :Heartred
 
Joo.. mikään ei oo niin ihanaa, ku mies sanoo vaimoksi tai rouvaksi muitten kuullen... yleensä sanoo rakkaaksi, mut vaimo ja rouvakin kuulostaa kivalta!
 
Hauska puoli siinä on sekii et toi esikko on niin sanoihin takertuvaa sorttia niin seki välil tahtoo mua rouvitella :laughing021 Koita siinä nyt sit vaatia vielä esikkoa sanomaa mua äidiks :)
 
Pöh, taas joku ihme juttu, kun menkat ei meinaa loppua ollenkaan... Kohta kestäny 10 päivää ja aina vaan tiputtaa. Ei kiva ollenkaan. :smiley-angry007
 
Suvii mullaki on ruvennu venyy nää kuukautiset viikon pituseks vaik normaalisti kestää 3 pvä....
 
Mulla oli jo yhdet normaalit taas tossa välissä, kun lopetin ne minipillerit. Mikä nyt sitten TAAS tuli, että täytyy koko ajan tiputtaa?! Kiva viä näillä helteillä, ku pakko pitää pikkuhousunsuojaa ja se hankaa niin jumalattomasti !! :smiley-angry016
 
Mulla nää menkat "iso vuotosemmat" kuin edelliset..miu piti neljä päivää käyttää yösiteitä ja hellepäiviä nää pari päivää..onneks JA TOIVOTTAVASTI nää tänään loppuu :) loppuu tää hauduttaminen :D.
 
mulla hauduttaa jo kolmatta kuukautta...en sit älynny aikasemmin sitä kierukkaa ottaa ku näin just ennen kesää.onneks kohta pitäs vuodon loppua.
 
Onko muilla jo alkanut menkat?

Mulla ei ole mitään oireita alkamisesta edes, ei kyllä haittaakkaa. Voisivat pysyä pois vaikka koko vuoden vielä... Eiköhän ne syksyllä ala, kunnes tuo imetys loppuu...
 
Vielä oon mie Tiutsi siun kaa sitten samassa veneessä! Ei merkkiäkään menkoista vielä. Syksyllä mieki arvelen, että ekat menkat tulee sitten, jos sinne vuoden ikään onnistuu imettäminen. :)
 
Mä olen nyt niin paljon vähentänyt imetystä, että sen vuoksi menkat alkoi "jo" nyt. Esikoisen kanssa imetin enemmän ja silloin mekat alkoivatkin vasta hänen ollessa vuoden. Lisäksi mun imetys on enää yhden tissin imetystä kun meidän pikku prinsessalle ei kelpaa kuin toinen tissi. Voitte varmaan kuvitella että pientä epätasapainoa löytyy hinkeistä....mies kiusaa mua Jossu Näädäksi :finger005
 
Minulla alkoi ja ovat nyt juuri menossa, mutta vaan koska aloitin pillerit. Mulla alkoi aikaisemminkin kun söin 3 kk minipillereitä syksyllä, mut sit olivat tähän asti tauolla. Inhottaa niin sekoittaa elimistöään noilla pillereillä, kun väkisin tulee menkatkin ja ovat jotenkin ihan omituiset sellaiset. En vaan nyt tosiaankaan toivo ylläreitä.
 
Ei oo alkanut mullakaan. Hieman hämmentävä fiilis, joskus on kyllä selkä ja vatsa niin kipeitä, että luulen niiden olevan tulossa. Tähän saakka olen ollut luulotautinen!
 
Prkl... mä jo innoissani pissasin tikkuun täällä. Nega tuli. Menkat kolmatta päivää myöhässä mut nyt näyttää olevan häivähdys punaista pyyhittäessä.. prkl... olisin mieluusti odottanut toista.. :sad001
 
Sympatiat sulle Sinbbu! :Heartred


Mulla ollut nyt kohta kaks viikkoa järkkyä jomotusta selässä ja alavatsalla. Menkkojen pitäis alkaa viikon päästä ja oon ihan varma, että huomenna, ku pitäis mennä pankkiin ja 70v. juhliin, niin oon ihan kuollut menkkakipuineni. :smiley-angry002
 
Mä oon kans ku joku koira. Kauhee valeraskaus päällä ja sit alkaa helkutilliset menkat.. näin täällä! :laughing021
 
Takaisin
Top