Menkat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No mullakaan ei periaatteessa ole alkanut. Yhdet menkat tuli lokakuussa, kun söin 3 kk minipillereitä, mut sit ei oo taas tullutkaan.
 
Menkat alko eilen, murr... kierto kesti 37 pv eli kohti normaalin rajaa mennää :gen014 Mut nyt oli sit kivutki sen mukaset mitä ennen Tyyneäki, eli aina jotai huonoakii.
 
Mä olen aika radikaalisti vähentänyt imetystä ja nyt olen muutaman päivän ajan tuntenut nippailuja munasarjoissa, selvästi jotain toimintaa siellä rupeaa taas olemaan :) Vaikka menkkoja ei kyllä muuten olis yhtään ikävä, sen puolesta kuitenkin niitä odotan kun hiukan on taas vauvakuume alkanut nostelemaan päätään....:)
 
Ilmassa vauvakuumetta täälläkin... :)

Onko täällä muita elokuisia plussanneita, kuin Tinka?
 
pitäskö nyt sanoa että hui "helkkeri" :)...mulla on ollu nyt parit menkat ja väliä on ollu 28päivää..mie odotin kuumeisesti menkkojen alkavan viikonloppuna,mut ei niitä oo vielä vaan kuulunut..Nyt sit jännityksellä viel yritän malttaa odottaa että alkaako ne tällä viikolla..jos ei ala ni kai se sit ois "uskallettava" tehä testejä....
 
mä toivon täällä, ettei seuraavia menkkoja tuliskaan... ei tosin oo ehditty pupuilla otolliseen aikaan mut.. saaphan sitä toivoa. :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Hui miten jännää keijuli. Älä pidä meitä jännityksessä liian pitkään. Oi joi, vauvauutiset on aina niin ihania :) toivottavasti Sinbullakin myöhästyis seuraavat menkat sen 9 kk ;)
 
Tuli tässä mieleen... Kuinka monen mies "kehtaa" ostaa lentokone tarroja? Rupes oikee ärsyttää ku ukko meni eilen kaupas käymää ja pyysin tuomaan siteitä kun ihanat menkat taas alko... Mut ei ku mun piti käydä erikseen ostamas ittelleni siteitä ku sehän o niin hirveen noloo ostaa miehen naisellensa sellasia...
 
Hmm.. oonkohan koskaan pyytäny mun ukkoo ostaan...Epäilen, että ostais kuitenkin vääriä. Tosin käytän tampooneja mut enivei...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
pöh ja pah... On se jännä kun sitä kerkee sanoo että ei kuulu menkkoja ni jo JO tihkaa vähä verta eli päivän myöhäs alkaa...no emmie lannistu kyl joku siemen viel itää :D :D
 
Mä ostan siteet suosiolla yleensä ite, mut kyllä mies varmaan hakis, jos oikeesti tarviisin. On hän ainakin tissiliivinsuojia ja nännivoidetta käyny mulle ostaa :)
 
Mä en oo kertaakaan näiden vuosien aikana pyytäny miestäni hakeen mulle perserättejä, mutta uskon kanssa että jos tosipaikka tulis etten jostain syystä itse pääsisi hakemaan niin kyllä hän varmasti kävisi hakeen niitä :) Mikä on muuten ihaninta mitä miehenne on tehny teidän puolestanne/ihan teitä varten?
 
Sinbbu..ei mulla noita menkkoja oo siis millää tavalla ikävä :D.Hiiteen naisilta tollaset vuodatukset :D.
Pupuilut ei meilläkään taida aina olla just sillo tärppi päivänä :D...et samoilla linjoilla mennään :D
 
Minusta mun mies tekee ihania asioita päivittäin... aina auttaa jos pyytää, huolehtii et asiat on hyvin, pussaa ja halaa ja kertoo, että rakastaa. Ei hän ole mikään ruusuillallisia järjestävä romantikko vaan hän on arjen romantikko, mikä sopii mulle. Vaivaantuisin vain imelyyksistä. Joskus tuonu kukkia ilman syytä tai siivonnu kodin mun puolesta... ne on ihania asioita. ♡ Ja varmasti toisi persrättejä, jos pyytäisin. :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä ihan normaalia, että mies tuo tampoonit ja muut tommosseet kaupasta, kun kerta siä kaupassa käy. :wink Eikä oo koskaan valittanu ja kun ekan kerran kysyin, että toisko, niin käski vaan näyttää millasia ja toi. Oonkohan nyt lapsen syntymän jälkeen hakenu ite ehkä kerran...? :grin

Ihaninta mitä mies on mulle tehny? Kyllä se on varmaan ne selän ja niskan hieromiset, ja muut tommoset rakkauden osotukset. :Heartred
 
Voi kyllä ihaninta taitavat olla pienet hellyyden osoitukset yllättävällä hetkellä keskellä arkea. Ihanalta tuntuu kun saa kiitosta vaikkapa tehdystä ruoasta niin että toinen on siitä erityisesti tykännyt.
 
Juuri noi arjen pienet teot saa hyvälle tuulelle... Esim lauantaina kun meillä ei ollu mitää juhlia niin käytiin ylöjärvellä ostoksilla koko pikku perheen voimin.. Mä tuun ainakin hyvälle mielelle siitä että tehdään yhdessä jotain + et mies haluaa olla pojan kans ja naurattaa sitä :)
Niin ja eilen ukkoki tuli pihalle meidän kans ku menin poikaa keinuttamaan ja tutkiin hiekkalaatikkoo :)
 
Takaisin
Top