Menkat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläki alko tänää menkat. Kierto kesti 42pv eli päivän edellistä vähemmän. Mul on ihan hirvittävä tää vauvakuume :sad001:sad001 Meil ainaki Tyynen teko kesti kolme kuukautta pitempää ku esikon. Toivon nyt et ei menis niin kauaa, vaik mitää virallisesti yritetä. Mut kyl se raastaa mieltä jos täski kestäis sen 2 vuotta tai ylikii.
 
Meilläkin vauva sai tulla jo 2009 lähtien, mutta niin vaan siinä menikin aikaa näin kauan. Toivon hirveesti, että saadaan vielä ainakin yksi muru, ja toivon että siihen menis vähän vähemmän kun toi reilu 4v.. Odottaminen ja tuskastuminen ja pettyminen on raastavaa :( Mut olen niin iloinen tästä meidän tytöstä, kun me oikeesti saatiin hänet <3
 
On niin ihana kuulla aina noita tarinoita, että monen vuoden yrittämisen jälkeen on lopulta kuitenkin saatu se oma pienokainen. On ne niin rakkaita nämä pienet, että kaikille tämän onnen soisi, jotka sen haluaa :) toivottavasti saatte nopeammin seuravan Ainukka.
 
Ohoh, miten sitä joskus saattoikin ajatella, että lapset puksahtaa välittömästi, kun ei käytä ehkäisyä. Yhden pillerin kun unohti napata, niin heti luuli tulevansa raakaaksi. Kauan te sitten odotitte kakkosta orvokki? Toivottavasti teille se kolmaskin lapsi suodaan ja ei menis yrittämisessä pitkään! :)
 
Menee niin hermot tähän, että kierto on ihan sekasin... Menkat myöhässä kohta viikon ja toivottavasti vaan pillereiden lopettamisen takia ovat sekasin. Ahdistaa, kun miettii koko ajan, että entäs jos oonkin raskaana. Olisinhan mä tietysti ilonen, jos näinkin helpolla tulis toinenkin lapsi, mutta jotenkin nyt vaan ei jaksais sitä alkuraskauden väsymystä ja muuta oireilua tähän väliin. Syksyllä saa sitten kyllä tulla, kun on tullakseen! :thumright
 
Hillevi: Kakkonen meillä tulikin jo puolen vuoden päästä yrityksen aloittamisesta. Oltiin lapsettomuushoidoissa ja tuttu lääkäri tiesi heti määrätä mulle oikeat "coctailit" :) Mutta ei kakkosen yrittäminenkään ihan kivuttomasti käynyt kun sain 2 alkuraskauden keskenmenoa ennen kun tärppäsi kunnolla.
 
Mulla on ny tullu kahdet menkat ja ihan ovat tulleet tarkasti vanhan kierron mukaisesti ja samoine oireineen. Kestäävät sen kolme päivää, kun vuotaa runsaammin ja sit kahdessa päivässä hiipuu pois. Täytyy nyt tässä kierrossa testata ovulaatio huvin vuoksi... menee kohta vanhaks noi ovistestit, nii sama kai se on tikuttaa ne pois. :D
 
Eheh....miula alkoi tänään jo toiset menkat pärkkäle...alkamis vuodossa vähän kipuu ollu mut muuten ei mitään...Meinas aamu yöstä unet loppuu ku raahauduin vessaan ja huomasin et prkle mitäs tää o :D..ennen raskautta menkat ollu kivun kans ihan veemäisiä...pöh menkoille :D
 
Mulla alko taas menkat... Ihme ku ei kroppa mitenkää "varotellut" kuukautisista.... Ei ollu alavatsa kipee, ei ollu mielihaluja ruokia kohtaan... o_O Eikä mulla oo vieläkää alavatsa kipee mitä yleensä ku on menkat..
 
Nappo..mullakaan mitään kipuja ole..ihan outoa kun tavalleen ollu niin kovat menkka kivut että on aaanu buranaa vetää. .No tietysti pitää olla onnellinen et ei oo kipuja :)
 
alkaa joo pikkuhiljaa nyppimää toi jatkuva verenvuodatus,ylihuomenna tulee kuukaus täytee ja vielä ainakii kaks ois eessä.täytyy koittaa josko noi lääkkeet sais ees muutamaks päiväks loppumaa ton vuodon.kävin apteekistakii ostamassa rautalitkua et jos hb laskee liikaa ja jos se auttais jotain et noita hiuksia irtois ees vähän vähemmän.
 
Täällä ollaan odoteltu kuukautisia jo viikon verran, missä lienevät :eek:. Sadetakkiakin ollaan käytetty, joten ei pitäis olla toukkaa tuloillaan.
 
No ei. Kai tässä vielä odotellaan niiden tuloa, ennen kun ryntään apteekkiin. Toinen on kyllä suunnitteilla, mutta vasta vuoden päästä. Ei siinä mitään suunnitelmat vaan aikaistuu. En kyllä jaksa uskoa, että nyt tärppäis.
 
Takaisin
Top