Menkat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
LadeMoon: Kelpais mulle. Täällä on menkat koko ajan 1-2 päivää kuukaudessa lukuun ottamatta! :smiley-angry019 Nyt en kyllä enää syö mitään pillereitä, menee niin hermot. :violent001
 
Joo oli mullakin tänne asti normaali kierto, mut jäätävä vuoto... Kaipaisin edes jotain... Tai ehkä en :D
Tänään taas yks nega tikutettu...
 
Mullakin oli ennen pillereitä järkyttävät vuodot. Mutta nyt mä lähinnä vaan haluaisin, että nää vähäisetkin loppuis ja olis vähän pidempi tauko, kun se pari päivää. Sais kyllä jo tasottua. :finger005
 
Wiuh..viis päivää kesti menkat..ja ihmeellistä kyllä kivuttomat sellaset ja ei onneks ollut mahti vuotoa vaikka pahoin pelkäsin...oli vaan ärsyttävää kun ei pitkään aikaan minkäänlaisia menkkoja sai olla huoletta ja nyt sit piti olla "vaippahousu" :D..
 
Minä kans niitä menkkoja oon täs huhuillu kun ei muutamaan kuukauteen oo näkyny, ja nyt alkoihan ne. Tosin olen valmis repiin kaikki riekaleiksi. Niin helkutisti jurppii kaikki! ihan kaikki!
Kiva olla nainen..hmph.
 
Ja toiset menkat alkoi. Ihan ajallaan, niinkuin ennen raskauttakin. Ihan hyvä.. seuraava vaavi on toivottu ja saa tulla, mut hyvä et menis ens vuoden puolelle. Ja toivottavasti ei mee taas yhtä kauan ku tätä ekaa tehdessä. :) :smiley-angelic001
 
mulla pillereiden aloituksen myötä menkat kestää 2-3päivää ja on todella niukat. en kaipaa sitä 6päivän tulvaa...
 
Takaisin
Top