Menkat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No olihan mulla yhet menkat silloinki ku poika sai alkunsa mutta en nyt elättele enempää toivoo... Joku toinen kerta si ;)
 
Jos sai kirota niin se tulis tähän kohtaan... viime kuussa ei menkkoja, missä lie nekin menee..
 
Joo ja täällä jo kolmannet vai neljännet menkat kuukauden aikana. 1-2 päivää väliä ja uudestaan. Ehkä hieman minipillerit sekottanu kiertoo! :mad:
 
Sekalaisia menkat porukalla. Mulla on edelleenkin tullut vaan yhdet menkat ja nekin joskus lokakuussa. En tiedä olisko tosin tullut ollenkaan, jos en ois silloin syöny 3 kk minipillereitä. Katsellaan koska jatkuvat taas. Ei oo kyllä ollut hirveä ikävä menkkoja.
 
mulla kestää vaa muutaman päivän ja on suht normaalit.ainut vaan et karsee turvotus on päällä ja tuntuu et lantio repee.
 
mun vatsa näyttää samalta kun olisin 7kuulla raskaana.o_O karsee pallo.kirottu turvotus,varmaan mahu mitkää vaatteetkaa päälle.
 
Jäde: Tuttu tunne. Kattelin kans justiin, että maha näyttää siltä niinkun olis raskaana. Varsinkin, kun istuu. :angry3 Josko tää tästä sitte, ku joskus saa tän mahan taas litteeks. :rolleyes:
 
Mäki oottelen et koskas alkaa seuraavat, nyt kp33.

Mä nään aina vaa niit ihania vauvamahoja, mut varmaa johtuu kuumeilusta :grin
 
Tästähän alkaa pian kehkeytyä kuumeilupalsta, kun osa jo yrittää :) mä pelkään sitä, että onnistun tulemaan raskaaksi, vaikka ei oo menkkoja ollutkaa ja sit alan vaan joku päivä ihmetellä, et kuka mua potkii :D
 
Mua on valitettavasti siunattu liian hyvällä ja vilkkaalla mielikuvituksella. Näin välittömästi naisen verinen.. köh.. reva levällään tutkimuspöydällä..
 
Mut ainaki meillä päin suositellaaki et se kierukka asennetaan menkkojen aikana, ja tais olla vielä et parhain se olis tehä kuukautisten toisena päivänä :wink
 
^ no sittenhän kaikki meni mun kohalla ihan nappii:)
juh,mut ai jumbe miten se sattu.luulin et ei tarvi koskaa kokee uudestaa synnytys supistuksia mut erehdyin.
 
Mulla oli helmikuussa ihmeelliset yhden päivän menkat, maaliskuussa ei ollenkaan eikä vieläkään näy..
Yhden testin oon tehnyt muutama päivä sitten ja negaa näytti.. Mikäköhän hiton hormoonihäiriö taas vaihteeks ! :mad:
 
Takaisin
Top