Menkat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pännii kun aina on ollut säännölliset menkat ja nyt ne tulee ja menee, tai niinko nyt, niin ne ei tule :(
 
Silloin kun alettiin lasta yrittämään, nii musta tuntui, ettei maailmassa enää oo muunlaisia naisia kuin maha pystyssä kulkevia. Kateellisena katsoin, kun ne vaappuivat mahojensa kanssa.. toiset kyl sipsutti korkkareissakin. Olin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kade.. sit pääsis itsekin vaappumaan.. enkä tosiaankaan sipsuttanut. :Heartred
 
Synnytyksen (ja imetyksen) jälkeen menee kyllä aikansa, ennen kuin menkat ovat normaalissa rytmissä. Malttia, malttia. Monilla voi mennä vuosikin, ennen kuin tasoittuvat.
 
Voi ei, nyt mua alkoi ihan jännittää sun puolesta nappo :) tuut sit heti kertoo, miten kävi, etkä sitten häviä täältä kokonaan tuonne raskautuneisiin, jos tärppää :wink
 
Eiku nappo tekee sit meille oman uudelleen raskautuneet elomammat-ketjun. Sit voit fiilistellä siellä ja me käydään huokailemassa onnesta ja Jäde käy ottamassa osaa. :Heartred
 
Mä luulen, että sillä hetkellä kun joku ilmoittaa täällä olevansa uudestaan raskaana ni mun pääkopassa joku apina takoo kattilankansia yhtee ja huutaa mulle "säki haluut! säki haluut!" :grin
 
Miks mä tulin tänne lukeen näitä juttuja?? :rolleyes: Mulla menny nyt aikalailla kokonaan ohi vauvakuume, kun tuntuu ettei vaan jaksa ja pysty. Mutta kun tänne tulee sitte lukeen näitä juttuja, niin tulee heti kauhee kuume. :grin Mä niin haluan tän kropan kuntoon nyt ennen toista! Ja sen omakotitalon ja ja ja... :oops:
 
Kyllähän mullakin on suviii haaveissa omakotitalo, Nippulasta tulis isoveli, pääsis naimisiin ton mörököllin kaa ja elää sen kaa toivottavasti loppuelämä yhdes ja antaa lapsille ihana laspuus jossa vanhemmat asuvat saman katon alla... Kaikki aikanaan siis :)
 
äh,mun on varmaan pakko maanantaina soittaa perhesuunnitteluneuvolaa ja kysästä et miten se kierukan laitto tapahtuu.mul on joku helkutin kesto pms päällä ja mä tahon siitä eroo!!!kaikki taas jurppii.
 
Ei oo näkyny, eikä kuulunu. Pikkukakkonen sais täälläkin tulla heti kun haluaa, mutta eipä taida onnistua, kun ei oo menkkojakaan :/
 
kylläpä tulee taas lyhyet menkat:happy093 vieläkää ei oo alkanu ja keskiviikkona pitää alottaa jo pillerit:)
 
Takaisin
Top