Menkat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jäde..sie oot vielä nuori :D etkä mikää pystyyn kuollu...Täällä ollaa jo 36v ja oikei kurppien kurppa :)..Pillerit lopetin äpöyt n. 4viikkoo sitte...menkkoja ei oo kuulunu ei näkyny ja jos tärppää ni toinen saa tulla...TOSIN huomen aattelin et jos raahautuis apteekkiin ostaa raskaustestii kun on vähä sellasii tuntemuksia..mut voin tietysti vaa kuvitellakki...:D
 
Minä täytän ens kuussa 28 ja melkein kaikilla minun kavereilla ja entisillä luokkakavereilla on jo ainakin se yks lapsi :eek: :grin Mies oli jo kauan haaveillu lapsesta vaan itse en ollut siihen vielä valmis ennen kuin nyt vasta. Itselle tärkeää oli se että ollaan vakitöissä ja naimisissa ennen ku mitään ruvetaan suunnitteleen :)
 
Mä oon haaveillu lapsista aina, ja suoraan sanoen potuttaa ku se raskautuminen vieki mulla sen pari vuotta. Sit lisäks viel ympärillä hoetaa, et raskauden jälkee tulee niin ja niin helposti uudestaa raskaaks. En mä tuu. Nyt yritän aatella et se seuraava tulee joskus 2016, jos hommat etenee samal tapaa ku tänkii asti. Sais tulla vaikka heti, ja voisin mennä synnyttämääki tält istumalt, mut mut...
 
mun kummi kävi eilen kylässä ja kysy et joko on toinen tilauksessa?ärsyttää tommoset kysymykset ja hittooko meijän seksielämä sille kuuluu??sillä itellää ei oo yhtää lapsia.
 
Onhan se vähän ärsyttävää olettaa, että kaikki haluaa vähintään kaksi lasta. Vaikka miekin halusin vähintään kaksi, niin ymmärrän kyllä, ettei kaikki halua. Syystä tai toisesta. Toki näistä lapsiasioista joidenkin kanssa keskustelee, mutta mie kysyn silloin mieluummin "ootteko aatellut toista?", kuin että olettaisin heti, että toinenkin joskus tulee ja kysyisin vain "milloin". Mutta en kyllä noita niin kyselekään kuin ihan lähimmiltä, joilta tollaisia kehtaa kysellä. :D
 
Onko kaikilla muilla jo alkanut? :eek: minulla ei ole minkäännäköistä vuotoa vielä näkynyt eikö kyllä haittaakkaa :grin
 
Ois ne voinu viel hetken pysyä poissa.. kaikki tutut kivut tuli takaisin joita en kyllä kaivannut. Tosin... nyt taas tietää ovulaation ajankohdan... hihhiih..

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Ei oo Tiutsi miullakaan! :) Enkä tosiaan niitä kaipaakaan, kun ei edes kolmatta ole (vielä) suunnitteilla.
 
mä kävin ostamassa 3kk satsin pillereitä,sinne meni taas 27,50e:eek: helvetti miten kallista ja miks kaikki rahamenot tulee just nyt sen autokoulun laskun kanssa??meinaan kyllä ton pillerisatsin jälkee siirtyy siihen kierukkaa....
 
Tänne saapu menkat, ei ois ollu vielä ikävä. Pöh, oisivat voinu olla pois niin kauan ku imettää. Loppuukohan kohta maidonki tulo..
 
Ei kuulu mullakaan vielä menkkoja, odottelen niitä sitten alkavaksi kun imetys loppuu. Mua vaivaa myös vauvakuume!!!! Olen viikon sisään saanut kahdet vauva-uutiset ja nyt mäkin haluisin taas yhden uuden tissitakiaisen :) Imetän nyt vielä muutaman kuukauden. Me tosin tarvitaan vähän ulkopuolista jelppiä lastentekoon, mutta näiden kahden kohdalla on siinä ollut se hyvä puoli että kohtuu nopeasti on tärpännyt hoitojen kanssa. Ennen hoitoja yritettiin esikoista kolme pitkää vuotta.
 
Näyttää siltä et toi yläkerran emäntä kasvattaa taas mahaa, ja nuorin niillä on noin viikon Tyyneä vanhempi...
 
Pitäsköhän hurrata....miul alko tänä aamuna menkat. En tosin niitä ole kaipaillut mut toisaalta et kiva kun ne alkoi..kovasti toivon et ei olis hirveet vuodoltaan mut aina saa toivoa :D...orvokki81 tuo kuumeilu on aikas tutun kuulosta..mulla ennenkun jäin äippälomalle yks asiakas sano mulle et heillä kaveripiirissä moni oottaa vauvaa ja sit vielä kun minäkin odotin...niin et tässähän itelle iskee vauvakuume..nooh..näin täs muutama kuukaus sitte ni...sano et JOO-O heille tulee kevätvauva ..:)
 
sillonkun ite oli raskaana ni tuntu et kaikki vastaantulevat naiset oli raskaana.nyt oon nähny vaa pari raskaana olevaa.vai enkö sit vaa kiinnitä niihin nii huomiota??
 
Kai ne vaan ei niin osu silmään. :) Samoin on ainaki miunki kohalla käynyt. Sitä paitsi nyt ei jouda edes niin katselemaan ympärilleen esim. kauppareissulla, kun Kiirakaan ei enää yleensä nuku ostoskärryissä. Pitää omaa vauvaa vaan ihastella ja kytätä esikoista, että pysyy näköetäisyydellä. :D Ja tietysti ihastella sitä esikoistakin välillä. Kyllä meillä on muistettu häntäkin ihastella ja halia ja pusutella, vaikka vauvakin on. :)
 
Takaisin
Top